Misschien simpele vraag voor jullie maar ik kom er niet uit..
Ik heb op google gezocht en hier op het forum.
Ik heb:
Windows XP 32bit SP1
Alcohol versie 1.9.6 build 5429
Normaal gesproken kon ik altijd op een iso rechtermuisknop doen en dan mount on device of iets in die trend.
Dit werkt niet meer.. Ik kan in de opties niet iets vinden wat er op lijkt.
Ik heb na een verse install van windows het probleem toendertijd opgelost maar dit is wel een beetje een drastische oplossing om dat nu weer te doen voor zo'n probleem
Het normaal mounten van images gaat gewoon goed via alcohol maar dan moet ik eerst alcohol openen en dan de image er heen slepen.
Er staat in mijn verkenner ook een 2e (virtuele dus) schijf bij.
Nu is dat niet veel moeite maar het moet op de 'oude' manier toch kunnen.
De hele optie als ik rechtermuisknop doe is weg.
Ik heb al andere bestands extensies toegevoegd in alcohol en alles aangevinkt voor de alcohol standaard maar met .img .iso .nrg .mdf .mds of wat dan ook werkt het gewoon niet.
heeft iemand hier een optie voor?
Alcohol opnieuw installeren van verschillende versies heeft geen effect gehad.
optie in instellingen van alcohol : mount image on device 0 on double click geeft een melding van windows:
"er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld, Maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het configuratiescherm."
Maar dit heb ik normaal ook niet gedaan .. maar als ik hem dus koppel aan alcohol dan opent alleen alcohol zelf en niet de image .. daar doet ie niets mee.
bij voorbaat dank en als iemand iets weet graag!
Als er meer info gewenst is vraag hier dan om dan zal ik het toevoegen
Ik heb op google gezocht en hier op het forum.
Ik heb:
Windows XP 32bit SP1
Alcohol versie 1.9.6 build 5429
Normaal gesproken kon ik altijd op een iso rechtermuisknop doen en dan mount on device of iets in die trend.
Dit werkt niet meer.. Ik kan in de opties niet iets vinden wat er op lijkt.
Ik heb na een verse install van windows het probleem toendertijd opgelost maar dit is wel een beetje een drastische oplossing om dat nu weer te doen voor zo'n probleem
Het normaal mounten van images gaat gewoon goed via alcohol maar dan moet ik eerst alcohol openen en dan de image er heen slepen.
Er staat in mijn verkenner ook een 2e (virtuele dus) schijf bij.
Nu is dat niet veel moeite maar het moet op de 'oude' manier toch kunnen.
De hele optie als ik rechtermuisknop doe is weg.
Ik heb al andere bestands extensies toegevoegd in alcohol en alles aangevinkt voor de alcohol standaard maar met .img .iso .nrg .mdf .mds of wat dan ook werkt het gewoon niet.
heeft iemand hier een optie voor?
Alcohol opnieuw installeren van verschillende versies heeft geen effect gehad.
optie in instellingen van alcohol : mount image on device 0 on double click geeft een melding van windows:
"er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld, Maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het configuratiescherm."
Maar dit heb ik normaal ook niet gedaan .. maar als ik hem dus koppel aan alcohol dan opent alleen alcohol zelf en niet de image .. daar doet ie niets mee.
bij voorbaat dank en als iemand iets weet graag!
Als er meer info gewenst is vraag hier dan om dan zal ik het toevoegen
[ Voor 13% gewijzigd door ApC_IcE op 23-11-2007 00:05 ]