Hallo tweakers,
Ik ga binnenkort een laptop aanschaffen alleen zit ik erg te twijfelen tussen 3 modellen, Dit zijn:
- Packard Bell EasyNote MX61-B-016------€ 674
- Acer Aspire 5520G-402G16Mi---------------€ 729
- Acer Extensa 5620G-1A2G16Mi------------€ 756
De laptops zullen worden gebruikt voor school en om wat te gamen.
Alle laptops zijn voorzien van 2GB geheugen
voor volledige specs van de 3 laptops klik Hier
Dit is waar ik zo over twijfel:
De packerd bell is wat goedkoper dan de twee acers, en heeft een HDMI aansluiting, HD2400 videokaart en Turion Tl 56.
De Acer aspire heeft het Gemstone design wat ik wel mooi vindt iets snellere Turion (TL 58) en een 8400M GS. Over de 8400M GS kan ik niet veel vinden, op notebookreview is hij in Doom3 en Fear wel iets sneller dan de HD2400 maar laat weer wat punten liggen in 3Dmark.
De Acer Extensa heeft vindt ik het mooiste design, heeft een HD2400XT, wat in praktijk volgens notebookreview vrijwel niks scheeld met de normale HD2400, Ook heeft deze laptop een Intel T5250 processor, maar hoe deze zich verhoudt tegenover de Turions kon ik niet vinden.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn keuze, ik wordt er een beetje gek van.
Als jullie nog andere alternatieven hebben zijn deze ook altijd welkom.
Met vriendelijke groet,
Steffan Amende
Ik ga binnenkort een laptop aanschaffen alleen zit ik erg te twijfelen tussen 3 modellen, Dit zijn:
- Packard Bell EasyNote MX61-B-016------€ 674
- Acer Aspire 5520G-402G16Mi---------------€ 729
- Acer Extensa 5620G-1A2G16Mi------------€ 756
De laptops zullen worden gebruikt voor school en om wat te gamen.
Alle laptops zijn voorzien van 2GB geheugen
voor volledige specs van de 3 laptops klik Hier
Dit is waar ik zo over twijfel:
De packerd bell is wat goedkoper dan de twee acers, en heeft een HDMI aansluiting, HD2400 videokaart en Turion Tl 56.
De Acer aspire heeft het Gemstone design wat ik wel mooi vindt iets snellere Turion (TL 58) en een 8400M GS. Over de 8400M GS kan ik niet veel vinden, op notebookreview is hij in Doom3 en Fear wel iets sneller dan de HD2400 maar laat weer wat punten liggen in 3Dmark.
De Acer Extensa heeft vindt ik het mooiste design, heeft een HD2400XT, wat in praktijk volgens notebookreview vrijwel niks scheeld met de normale HD2400, Ook heeft deze laptop een Intel T5250 processor, maar hoe deze zich verhoudt tegenover de Turions kon ik niet vinden.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn keuze, ik wordt er een beetje gek van.
Als jullie nog andere alternatieven hebben zijn deze ook altijd welkom.
Met vriendelijke groet,
Steffan Amende
[ Voor 7% gewijzigd door Mastasidaz op 22-11-2007 22:18 ]