Hardware inkopen op Gameplay 2007?

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Dit weekend is natuurlijk de Gameplay 2007 beurs in Utrecht! Ik neem aan dat toch wel een aantal van jullie daar naar toe zullen gaan, net als ik, om te genieten van de sfeer, de games, de goodies, de boothbabes en wat dan ook... maar ik heb onlangs nog wat leuks vernomen van een vriend die bij de MyCom werkt!

Blijkbaar gaan ze daar een leuk soort computer-hardware uitverkoop houden met allerlei aanbiedingen van allerlei krachtige PC hardware voor gamers en tweakers. Mooie high-end overclocker moederbordjes die tientallen euro's omlaag gaan in prijs en weet-ik-het-wat. Misschien interessant als je er ook heen gaat? Op hun site staat ook een bannertje voor gameplay, dus het ziet ernaar uit dat ze er ook echt gaan staan... dus als je toch op Gameplay bent, misschien wat geld meenemen en kijken of er iets goedkoop te koop staat, altijd mooi meegenomen natuurlijk!

Verder nog wat andere leuke acties daar gezien. Blijkbaar krijg je een heel Philips amBX systeem als je Forever 1 keer dood in Quake 4 - en Lauke doet een soortgelijke actie met Acer/Intel voor UT3 en een gaming laptop dacht ik. De gameplay site heeft nog meer van dat soort acties vermeld, altijd leuk!

Gaan er verder nog een beetje tweakers richting Gameplay? Ik weet dat het een beetje aanschouwt wordt als een kindertjes beurs, en persoonlijk verwacht ik ook zoiets qua niveau van de bezoekers, maar als je toch mooi een beetje gratis goodies en goedkope hardware op de kop kan tikken is het toch best interessant. :P

YouTube / Twitch

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-02 13:54
Droniac schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:18:
Dit weekend is natuurlijk de Gameplay 2007 beurs in Utrecht! Ik neem aan dat toch wel een aantal van jullie daar naar toe zullen gaan, net als ik, om te genieten van de sfeer, de games, de goodies, de boothbabes en wat dan ook... maar ik heb onlangs nog wat leuks vernomen van een vriend die bij de MyCom werkt!

Blijkbaar gaan ze daar een leuk soort computer-hardware uitverkoop houden met allerlei aanbiedingen van allerlei krachtige PC hardware voor gamers en tweakers. Mooie high-end overclocker moederbordjes die tientallen euro's omlaag gaan in prijs en weet-ik-het-wat. Misschien interessant als je er ook heen gaat? Op hun site staat ook een bannertje voor gameplay, dus het ziet ernaar uit dat ze er ook echt gaan staan... dus als je toch op Gameplay bent, misschien wat geld meenemen en kijken of er iets goedkoop te koop staat, altijd mooi meegenomen natuurlijk!

Verder nog wat andere leuke acties daar gezien. Blijkbaar krijg je een heel Philips amBX systeem als je Forever 1 keer dood in Quake 4 - en Lauke doet een soortgelijke actie met Acer/Intel voor UT3 en een gaming laptop dacht ik. De gameplay site heeft nog meer van dat soort acties vermeld, altijd leuk!

Gaan er verder nog een beetje tweakers richting Gameplay? Ik weet dat het een beetje aanschouwt wordt als een kindertjes beurs, en persoonlijk verwacht ik ook zoiets qua niveau van de bezoekers, maar als je toch mooi een beetje gratis goodies en goedkope hardware op de kop kan tikken is het toch best interessant. :P
Ik ga ook ff kijken, hoewel ik er vorig jaar trouwens bijzonder weinig aanvond.
Ik (geen kid, maar 39 jaar oude gamer) ga eigenlijk vooral kijken of er n goede xbox360 hardware acties zijn want mn oude trouwe xbox is overleden en ik wil er nu eentje met hdmi.

Ik weet ook wel een beetje waarom ik t vorig jaar zo saai vond. Vroeger ging ik naar de game/hcc-beurs en daar zag je de mooiste dingen die je ook zou willen hebben, maar nu heb ik gewoon alles wat ik wil waaronder een 50 inch plasma (alleen voor t gamen en internetten), 5.1 surround sound, wireless racewheel, hd-dvdspeler, stuk of 20 games en alle games kan je als demo downloaden dus je kent alles al!
Tot mn grote verbazing las ik van de week pas dat de hcc-beurs dit jaar niet wordt gehouden!! Ik vond namelijk de jaarlijkse mycom-veiling heel leuk om te zien, die verkoper is echt grappig.
(ieder jaar werden ook die plasma's die ze boven de stand hebben hangen, bij opbod verkocht. Je wilt niet weten hoeveel geld die mensen bespaarden die zo'n tv kochten. Scheelde honderden euri's Die dingen werden geleverd met muursteun, garantie en gratis thuisbezorgd!).
Wie weet doen ze nu iets dergelijks op de gamebeurs!
See you there.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:05
Ik moet het nog maar zien, als je naar de laatste jaren van de HCC dagen kijkt dan waren de prijzen daar niet lager dan de goedkoopste PW-winkels. De marges staan erg onder druk sinds de opkomst van de internetwinkels. Dus ik zou er niet te veel van verwachten :).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Ik ga zeker even kijken.
Ben zelf een 24jarige gamer dus wie weet kan ik daar nog wat goedkope hardware scoren.

Zag wel wat leuke akties staan op http://www.mycom.nl.
Kijk wel even dus, kan iig wel wat nieuwe hardware gebruiken sinds de release van Crysis en "als het goed is" vandaag Unreal Tournament 3.

Ik was ook op de HCC afgelopen jaar en ik heb vernomen dat die "leuke" verkoper daar nu ook bij is op de Gameplay dus we zullen zien :)

Natuurlijk ga ik puur voor de gezelligheid en de goodies+babes verder :D

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

ℓℓ👌

Voor de prijzen hoef je 't niet te doen op Gameplay iig. Via internet is veelal goedkoper, echter heb je je product wel meteen, maar meer voordelen zie ik ook niet.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

k8skaaay schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:50:
Voor de prijzen hoef je 't niet te doen op Gameplay iig. Via internet is veelal goedkoper, echter heb je je product wel meteen, maar meer voordelen zie ik ook niet.
Niet helemaal gameplay related, maar Informatique had ook zijn stundagen dit weekend met mega kortingen, zelfs na de korting zijn ze nog duurder dan menige shop in de pricewatch. Ik hoop zondag te gaan, maar denk er weinig heb te zoeken. Wel op zoek naar een nieuw racestuurtje, maar ga ik wel het internet af, daar zal hij niet veel duurder zijn dan treinkaartje+eten+eventuele korting.
Die game-acties zullen ongetwijfelt rijen staan, heb ik weinig zin in :P Jammer dat de HCC beurs er niet komt :(

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2007 09:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

k8skaaay schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:50:
Gaat mij nu ook een beetje om het gemak en de service die ik van de mycom gewend ben.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ga er maar niet vanuit dat er daadwerkelijk tientallen euros korting gegeven worden, zoveel marge zit er echt niet op producten namelijk. Als je goedkoop wilt zijn moet je gewoon de PW induiken, beurzen zijn alleen interessant voor oude obscure meuk, iets dat je bij de gameplay niet gaat zien.

Verwijderd

heb net gezien dat MyCom een gameplay site heeft met aanbiedingen:

gameplay.mycom.nl

zowiezo ook veel vette gameplay acties op www.mycom.nl zie ik - doen ze altijd goed!

wel hopen dat ze dit keer goede chicks die kant opsturen, geen m'bag of vrucht hoop ik :)

Verwijderd

Zelfs ik ben er ;)
23 jaar jong. Ik ga er heen voor de gezelligheid en eens kijken hoe de andere gamers eruit zien waar ik samen mee game ;)

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Oeh een vriend van me is net terug van Gameplay en zegt dat de Asus/Intel/MyCom stand redelijk goedkoop Asus Geforce 8800GTs/GTXs verkoopt. Dat is nou wel een mooie actie, voor zover ik weet zijn die verder nergens te krijgen, 8800GTs sowieso! Jammer dat ik nu al een GTX heb... :/

YouTube / Twitch

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:54
Gameplay zoog vorig jaar ballen, als je een fatsoenlijke gamebeurs zoekt moet je niet verder kijken dan de GamePowerExpo in Gent (die je nu dus al gemist hebt). Vorig jaar ben ik twee uurtjes op de GP geweest en heb er twee goedkope corepad's gescoord. Maar doe jezelf een lol, zoek gewoon een PC Dump op als je "goedkope" hardware wilt scoren, en anders gewoon de PW induiken. Het verschil is de rit naar Utrecht+entree gewoon niet waard imo...

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-02 14:22

Moortn

Hallo

Beetje te laat nu de gameplay weer voorbij is, maar misschien voor volgend jaar; bij mycom werd gister de hele dag hardware geveild. Van muizen tot LCD tv's en moederborden. De meeste dingen gingen vrij goedkoop weg (heb een P5K Deluxe wifi/ap voor € 80 gekocht). Enkele voorbeelden: 32" LCD TV voor €270, asus laptop met 160GB hdd 2GB ram en C2D (dacht ik) voor €400 en alle moederborden ongeveer voor de helft tot 1/3.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Verwijderd

Terw_Dan schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:18:
Ga er maar niet vanuit dat er daadwerkelijk tientallen euros korting gegeven worden, zoveel marge zit er echt niet op producten namelijk. Als je goedkoop wilt zijn moet je gewoon de PW induiken, beurzen zijn alleen interessant voor oude obscure meuk, iets dat je bij de gameplay niet gaat zien.
Op welke site kan je wel hele goede hardware kopen voor weinig geld?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-02 20:05

Edmin

Crew Council

get on my horse!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:43:
[...]

Op welke site kan je wel hele goede hardware kopen voor weinig geld?
Ligt eraan wat je zoekt natuurlijk, maar de http://tweakers.net/pricewatch/ is een prima indicator voor winkels waar het spul goedkoop te krijgen is.

Verwijderd

dankjewel
Pagina: 1