Toon posts:

[HL 2 EP 2] Spel start op in Window ipv full screen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb alle delen van HalfLife en die draaien prima.
Nu heb ik een trage framerate in Episode 2. Dus gezocht op Steam of er problemen konden worden opgelost.
Ik kon iets testen en moet bij EIGESCHAPPEN van het spel op mijn Steamaccount een opstartcode toevoegen -sw. Dit leverde niets op buiten het feit dat HL2 Ep2 in een los venster opstart en daarna niet meer reageert.
Dus ik die -sw weer verwijdert. Maar helaas hierna blijft hij opstarten in een apart venster met de hierboven beschreven gevolgen. Voor de duidelijkheid alle anderen starten met een volledig scherm zo je wilt full screen...
Iemand een idee want ik kan mijn favoriete spel nu niet meer spelen.

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
je kan als het goed is bij settings> video> en dan staat rechtsboven start in window of fullscreen.

Verwijderd

Topicstarter
Het venster opent er volgt geluid met het bekende hoofd met afsluiter en dan is het over.......kan niets instellen.

• DECOY88
(overleden)
www.steampowered.com forum al doorzocht?

Verwijderd

Topicstarter
HAAHAAA

gelukt: ik heb -fulscreen ingevoerd bij eigenschappen en dan startopties instellen....

geweldig bedankt voor de tip

Weet je toevallig ook hoe ik de interrupts stop bij het spelen....het geluid en beeld blijft soms hangen bij vorige episodes had ik er geen last van

p4 3,4 ghz
7800GTX
2GB geheugen
xfi gamers

alles laatste nieuwe drivers.

Zijn er aanvullende commando's om iets te preloaden of zo.....-preload heeft geen resultaat

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 20:59 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje naar SPV + titelfix :)

• DECOY88
(overleden)
-heapsize 262144 schijnt ook een hoop op te lossen.
Pagina: 1