hoi ik heb een laptop de packard bell mx520 ik vraag mij af kan ik hier wat ouwe spelletjes opspellen of nieuwe natuurlijk
Ge hebt de laptop... Installeer ze en test he
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Koop dan een nieuwe laptop
(Sorry maar met net dat beetje meer informatie kunnen we net iets meer voor je betekenen)
(Sorry maar met net dat beetje meer informatie kunnen we net iets meer voor je betekenen)
ik installeer ze eerst dus dat gaat verder zonder problemen, maar als ik ze dan wil starten dan gebuert er echt helemaal niks geen foutmelding niks, het zijn ouwe games met zeker geen zware eisen
Nog steeds geldt: je geeft veel te weinig informatie. Misschien kan je beter eerst hier naar toe gaan en daar alles goed doorlezen
Specificaties van de laptop?
Hoi!
CSL Beleid
Probleemtopics horen niet in CSL, eigenlijk horen probleemtopics in deze vorm überhaupt niet op GoT thuis
. Op GoT verwachten wij enige inzet en zelfonderzoek en dat is iets wat hier niet aan de orde is.
Check gewoon de specs van jouw notebook en de minimum specs van de game. Mocht je problemen hebben dan wordt het tijd om te troubleshooten. Je kunt nog genoeg testen (DirectX e.d.)
.
Probleemtopics horen niet in CSL, eigenlijk horen probleemtopics in deze vorm überhaupt niet op GoT thuis
Check gewoon de specs van jouw notebook en de minimum specs van de game. Mocht je problemen hebben dan wordt het tijd om te troubleshooten. Je kunt nog genoeg testen (DirectX e.d.)
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()