Toon posts:

VAIO TZ17GN/B met Vista probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers,
ik heb vrij recent een sony VAIO TZ17GN/B, een prachtig ultra thin model.. helemaal prachtig.
Nu zit daar OEM Vista, in ieder geval, ik aan de slag wil Google toolbar installeren en plotseling crasht dat ding :? Vervolgens krijg ik hele zaakje niet meer aan de praat!
Wie kan mij hierbij helpen, want ik ben een tamelijk leek in dit soort dingen... Tot nu toe van al de standaard instanties en sites geen goed antwoord gekregen.

Oh ja, wie kan mij zeggen hoe ik -- aangenomen ik krijg 'm weer aan de praat-- Vista eraf gooi en bijvoorbeeld Linux of XP kan installeren? _/-\o_

Thanks

Verwijderd

Wat kan je niet meer doen?
Start de notebook helemaal niet meer op of kan je nog wel in de BIOS komen?
Krijg je foutmeldingen?

Als de notebook helemaal niet meer start kan je maar beter Sony's helpdesk bellen.

Verwijderd

waarom meuk erop zetten als google toolbar? Als je een clean instal wilt doen lijkt mij dat je juist af wil van dat soort rotzooi (clean instal doe je door simpelweg vista cdtje erin te doen tijdens opstarten en een format te doen, vervolgens gewoon instructies volgen)

Verwijderd

Topicstarter
thanks... ik zal het straks 's proberen...
Tot nu toe kwam ik ook niet meer in de BIOS! :X
Ik hou jullie op de hoogte..

Verwijderd

als jij een leek in zulke dingen bent moet je ook geen linux op gooien...

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:28

Thandor

SilverStreak

Dit is wel erg basic :). Op GoT verwachten we dat men wel in staat is om XP of Linux te installeren en mocht je het niet weten dan kun je hier meer dan genoeg howto's over vinden :).

Overigens is dit niet echt een specifiek laptopprobleem dus dit topic hoort eigenlijk niet in CSL thuis en gaat derhalve op slot.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.