Crash C35i

Pagina: 1
Acties:

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
Wat ik net toch had, ik kreeg een SMSje van www.trendy.nl en ik wil hem inlezen op mijn Siemens C35i en het zandlopertje (wat je in beelt krijgt als hij aan het laden is) bleef maar rond draaien en ik kon niet eens mijn telefoon uitzetten en moest zodoende mijn accu eruit halen.
Weet iemand misschien hoe dit komt en/of hoe ik dit kan verkomen?

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zoiets heb ik nog nooit met mijn C35i gehad... Hij heeft wel eens gek gedaan, maar toen kon ik hem gewoon uitzetten en weer aan en toen was alles weer ok :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• arnoman
Nadat ik de accu eruit had gehaald deed hij het ook weer, maar ik vond het gewoon vreemd dat hij plots helemaal vast zat.

Verwijderd

Bij mij hangt ie soms wel eens als ik een spelletje speel en dan voornamelijk bij dat doolhof. volgens mij hebben alle telefoons dat wel eens.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ja, de mijnes is zojuist ook gecrashed. Zandlopertje bleef net ook stilstaan. De Siemens draait een Windows-achtig OS, dus dat verklaar veel :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Op dinsdag 13 februari 2001 22:32 schreef havana het volgende:
Ja, de mijnes is zojuist ook gecrashed. Zandlopertje bleef net ook stilstaan. De Siemens draait een Windows-achtig OS, dus dat verklaar veel :)
En ttoch roelt Siemens zwaar... :)

.... Ik weet het ook niet

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Zekers :) Win2k ook trouwens ;)

DIT IS MIJN WEBSITE

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:30

AcouSE

Swedish Chef

Op dinsdag 13 februari 2001 19:47 schreef arnoman het volgende:

...op mijn Siemens C35i en het zandlopertje...
Dat zegt alles...

Als je een auto koopt, neem je toch ook een echte wagen (zoals BMW, Mercedes or whatever) en geen Skoda? :)

neem een Nokia... :9

Verwijderd

Zucht: flame en offtopic

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:30

AcouSE

Swedish Chef

Relax, 't is maar een geintje...

Nem0 heeft vandaag zeker geen valentijnskaartje gehad ;)

• dôh
  • Laatst online: 18-08 13:46
Mijn C35i heeft nooit polio gedaan, Siemens roeleert heel zwaar...Nokia zuigt, ik vind het "speelgoed" telefoons..:7

Verwijderd

wat nou nokia speelgoed telefoons :(
NOKIA is de beste fabrikant van mobiles :P

• AtHomer
  • Niet online
Siemens is goed en die andere merken ook wel. Maar dat zandlopertje en die smilies op mijn C35i (bitmap type: vuurtoren) zijn toch wel super :).

En die geanimeerde windows zandlopertjes lijken er inderdaad wel wat op. Niet dat ik zo'n hekel heb aan MS Windows, want mijn Win98 "first edition" loopt eigenlijk nooit vast :D echt waar! Dat blauwe scherm heb ik in tijden niet meer gezien *D.

• arnoman
De enige reden waarom ik een NOKIA zou kopen is omdat er zoveel voor NOKIA telefoons te vinden is op het internet(ringtones, logos etc...) Voor de rest vindt ik dat veels te veel mensen een NOKIA hebben, zeg nou zelf, mijn halve klas op school loopt met een 3210 of een 3310. Nou lekker orgineel, oke ook aardig wat mensen hebben een Siemens maar dat zijn meestal die oude C25'igers.

Verwijderd

Nou dan heb ik voor de verandering een Bosch 509 :)

Verwijderd

mijne doet ook wel soms raar dan geeft hij een kaartfout aan ff restarten en hij doet t weer :)
zal wel aan me nieuwe frontje liggen + blauwe ledjes :P >:)

• arnoman
Kaartfout ligt niet aan het frontje en/of de blauwe leds, ik heb er namelijk ook last van en mijn C35 is nog helemaal orgineel!
- Weet iemand misschien wat het kleine vierkantje betekent als je ######etc...(tot er niet meer op je scherm kunnen)indrukt? Als ik dan FF op de uitknop druk gaat het vierkantje weer weg, maar ik weet niet wat het vierkantje inhoudt, weet iemand dit misschien?

• AtHomer
  • Niet online
Je bedoelt toch niet de keylock hè? Ik heb het uitgeprobeerd maar ik krijg geen vierkantje...

Verwijderd

Nokia is poep:r Als je de opties op die foons vergelijkt met andere foons, ben je met nokia lekker duurder uit...
Een mobieltje moet bellen, en niet DESIGN hebben.

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12

ALH

Op woensdag 14 februari 2001 13:39 schreef Bl@de het volgende:
Mijn C35i heeft nooit polio gedaan, Siemens roeleert heel zwaar...Nokia zuigt, ik vind het "speelgoed" telefoons..:7
Wat nou Nokia zuigt? Nokia rules gewoon, lekker lange standbytijd, veel functies, mooi design, stevig. En nou mogen jullie raden wat voor gsm ik heb :7

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Pagina: 1