DVD-drive : AOpen of Creative??

Pagina: 1
Acties:

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:54
Heb nu een DVD-drive van Creative, maar het lukt me niet om films af te draaien. Zou ik hem ruilen voor een AOpen.
Had ergens gelezen dat Creative DVD niet echt wil met software players?

Verwijderd

wat een gelul.
Hoezo doet ie het niet dan?
graag wat meer info please

• Albinoraptor
Nou hij wil geen DVD-films afspelen, had hem gekocht en dus erin gezet, en windows vond hem automatisch, en dacht zo nu lekker effe kijken of film wil spelen.open ATI-DVD-player(software matig dus, via radeon) blijft het scherm gewoon zwart en teller blijft op 2 sec. staan.

Verwijderd

Ik had een vergelijkbaar probleem (heb een 12x40x Creative DVD speler) en heb toen Win98SE opnieuw geinstalleerd (lang leve Norton Ghost :P) en ik kan nu met PowerDVD alle DVD's afspelen (tenminste, alle DVD's die ik erin gehad heb wilden spelen ;))

Mijn Creative DVD speler werkt prima met SoftDVD pakketjes :)

Verwijderd

Wat voor creative heb je?? een 1241E of een 1242E?? Die hebben namelijk problemen met het lezen van cd's en DVD's Alleen de 1243E's zijn echt goed. Kijk maar eens bij apparaatbeheer wat je voor 1 hebt. Bij die andere krengen is het zelfs zo dat als je een beetje vieze of bekraste cd hebt, en je stopt die erin, spuugt die hem binnen 30 sec vanzelf weer uit. Een creatief probleempje zullen we dan maar zeggen

Mzzl

Verwijderd

Zeker omruilen voor een Aopen.
Ik heb de 10x40 en hij leest echt alles.
Laatst nog een filmpje met PowerDVD gekeken.

Enige nadeel is de herrie die 't ding maakt maar daar wen je wel aan. Een goede reden om het geluid wat harder te zetten!
8-)

• Albinoraptor
1243E heb ik
Als ik de ATI file player gebruik zie ik wel beeld maar, nogal k*t.
Maar waar kan ik soft DVD downloaden, dus geen trail of heb je die niet?
Pagina: 1