Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HTML/Google] Meta Description

Pagina: 1
Acties:

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Hoi Gatherers!

Ik ben me al een tijdje aan het verdiepen in Google. Ik vind het ook hartstikke interessant om te onderzoeken wat nu de methode is om hoog in de rankings te komen. Nu zit ik met een vraag. Ik gebruik uiteraard een description (meta tag). Heeft het nut om deze description per pagina aan te passen? Of is het de bedoeling dat een description één en dezelfde blijft, aangezien het een soort van omschrijving van de website is?

Bvd,
Neil

• Coju
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Deze link http://googlewebmastercen...ith-meta-description.html helpt je wel op de weg denk ik. Het gaat er niet zozeer om dat de beschrijvingen per pagina verschillenen als wel dat de beschrijving goed zijn.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Een meta-description zegt iets over de betreffende pagina, elke pagina moet dus een unieke hebben. Het helpt niet eens zozeer voor het scoren maar het zijn wel de eerste 167 karakters die een potentiële bezoeker van je site te zien krijgt. Aan de hand daarvan moeten ze beslissen of ze er op klikken of niet.