Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of UT 2 uitkomt, en zo ja, wanneer? dat lijkt me echt een vet spel om op een LAN te spelen

Verwijderd

Gaat Unreal WarFare heten, daarnaast krijg je opvolger van Unreal, dat wordt Unreal 2

maar opvolger van UT is dus Unreal Warfare, en staat gepland voor halverwege volgend jaar.

Verwijderd

Vooral kijken naar die Unreal 2!
(lees: PC gamer van deze maand)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Unreal Warfare had toch ingebouwde multiplayer support?

Ik dacht dat het gewoon 1 nieuw spel werd.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Unreal Warfare is idd de opvolger van UT, en het wordt mega bruut. De unreal engine heeft wat leuke veranderingen ondergaan en nu kunnen ze op grote schaal landschappen doen, qua detail kunnen ze 50 tot 100 keer zover gaan als in UT door het begruik van "hardware brushes" wat dat ook moge wezen, wat welliswaar zwaar is, maar niet 50 tot 100 keer als wat het nu trekt. Zelf werken die gasten op amd 1200tjes, dus ik heb zo'n vermoeden dat het daar ook op getrokken wordt. Nou dan ben ik tevreden, want dat heb ik ongeveer :P

Verder is de actor/pawn code ook wat veranderd, zo beweren ze daaro onder anderen dat het nu makkelijk zou zijn voor een model om te schakelen tussen een player controler en een pc controler, ga maar us na wat dat voor gevolgen heeft. :)

IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Ik heb laast ook ff wat interessante screenshots gezien van uted2 met de nieuwe enigine en dat wordt idd erg vet allemaal :)

Ik denk dat hardware brushes misschien complexe brushes zijn die gebruik maken van t&l oid..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Jullie hebben het nu over de engine van U2 niet van URWF2 :)

• Symbi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-11 10:41
Hebben jullie het filmpje van de nieuwe UT engine niet gedownload vanaf
http://www.dailyradar.com/features/game_feature_page_1444_1.html
Zekers doen! Wel 42MB :(

never eat yellow snow

Pagina: 1