Hey tweakers,
Heb zojuist mijn nieuwe pc in elkaar gezet en alles werkt
Heb de bijbehorende drivers geinstalled etc en alles werkt naar toebehoren behalve mijn audio.
Hij ziet gewoon de driver software en ik kan gewoon geluid afspelen in mediaplayer etc maar er komt geen geluid uit mijn headset of boxjes.
Kan het zijn dat de onboard audio een DOA stukje is?
Heb dit al allemaal geprobeerd:
Drivers geupdate, andere drivers
In BIOs gekeken of onboard audio aanstaat.
Gekeken of de jacks wel in de goede ingang zaten (gewoon de lime kleurige, audio out)
Gekeken of alle schuifjes in windows en de driver software wel omhoog staan.
Het gaat hierbij dus om een asus m2n-e SLI
Deze hardware gebruik ik erbij:
AMD 64 x2 5000+
GEIL 2GB DDR2 6400
x1950 PRO
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen, ik heb deze losse onderdelen bij alternate gekocht. Moet ik hun bellen of asus. Zou ik hem terug sturen naar alternate of zou er echt nog een klein probleempje zijn wat zo is verholpen om mijn audio te laten werken.
Trouwens, de microfoon ingang werkt ook niet. Probeerd in MSN audio wizard en hij gaf geen signaal met mijn micro.
Hoop dat jullie me kunnen verder helpen!
Heb zojuist mijn nieuwe pc in elkaar gezet en alles werkt
Heb de bijbehorende drivers geinstalled etc en alles werkt naar toebehoren behalve mijn audio.
Hij ziet gewoon de driver software en ik kan gewoon geluid afspelen in mediaplayer etc maar er komt geen geluid uit mijn headset of boxjes.
Kan het zijn dat de onboard audio een DOA stukje is?
Heb dit al allemaal geprobeerd:
Drivers geupdate, andere drivers
In BIOs gekeken of onboard audio aanstaat.
Gekeken of de jacks wel in de goede ingang zaten (gewoon de lime kleurige, audio out)
Gekeken of alle schuifjes in windows en de driver software wel omhoog staan.
Het gaat hierbij dus om een asus m2n-e SLI
Deze hardware gebruik ik erbij:
AMD 64 x2 5000+
GEIL 2GB DDR2 6400
x1950 PRO
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen, ik heb deze losse onderdelen bij alternate gekocht. Moet ik hun bellen of asus. Zou ik hem terug sturen naar alternate of zou er echt nog een klein probleempje zijn wat zo is verholpen om mijn audio te laten werken.
Trouwens, de microfoon ingang werkt ook niet. Probeerd in MSN audio wizard en hij gaf geen signaal met mijn micro.
Hoop dat jullie me kunnen verder helpen!