Ik heb een probleem: mijn systeem haperde ineens nogal in windows. Wanneer ik de muis van de ene naar de andere kant beweeg dan doet 'ie dat in 3 stappen (3x knipperen). Ook Windows Media Player geeft problemen. Overigens werkt mijn toetsenbord (logitech cordless desktop MX3100) prima.
Ook bij remote desktop geen problemen en verbindingen via het netwerk gaan wel gewoon snel
Ik had deze problemen al met Windows Vista, na een paar dagen zoeken en proberen heb ik toch maar besloten om terug te gaan naar windows XP, maar tot mijn grote verbazing was het probleem daar ook aanwezig. Ik heb de volgende dingen al geprobeerd
- Systeemherstel (vista)
- Andere muis (vista en xp)
- Andere USB controller voor toetsenbord/muis (fysiek ander kaartje, vista en xp)
- Andere GPU-drivers (vista en xp)
- Nieuwe voeding
Het vage vind ik dat hij via remote desktop (wireless over 54mbit) sneller reageert dan wanneer ik rechtstreeks op de pc werk. Vandaar ook dat ik andere GPU drivers heb geprobeerd en de muis in een andere controller heb geduwd.
Misschien doet het terzake, daarom hierbij mijn setup:
Asus A7N8X2.0 met AMD2500+ (Barton), 1Gb DDR, Geforce FX5600
Heeft iemand nog tips?
Ook bij remote desktop geen problemen en verbindingen via het netwerk gaan wel gewoon snel
Ik had deze problemen al met Windows Vista, na een paar dagen zoeken en proberen heb ik toch maar besloten om terug te gaan naar windows XP, maar tot mijn grote verbazing was het probleem daar ook aanwezig. Ik heb de volgende dingen al geprobeerd
- Systeemherstel (vista)
- Andere muis (vista en xp)
- Andere USB controller voor toetsenbord/muis (fysiek ander kaartje, vista en xp)
- Andere GPU-drivers (vista en xp)
- Nieuwe voeding
Het vage vind ik dat hij via remote desktop (wireless over 54mbit) sneller reageert dan wanneer ik rechtstreeks op de pc werk. Vandaar ook dat ik andere GPU drivers heb geprobeerd en de muis in een andere controller heb geduwd.
Misschien doet het terzake, daarom hierbij mijn setup:
Asus A7N8X2.0 met AMD2500+ (Barton), 1Gb DDR, Geforce FX5600
Heeft iemand nog tips?