Jongens, ik sta op het punt om een klacht in te dienen bij ABN AMRO.
Ik weet niet wie van jullie handelt in turbo's van ABN AMRO, maar ik snap helemaal niet hoe ze de waarde bepalen van een geeindigde turbo!
Normaal gesproken wordt dit formule gebruikt.
(Stop loss-niveau - Financieringsniveau) / ratio
gisteren is AEX turbo long 484 beeindigd. de gegevens van deze turbo zijn :
Onderliggende waarde AEX
Onderliggende waarde type Indices
Financieringsniveau 470,28
Stop loss-niveau 484,00
Stop loss reset datum 15e van de maand
Hefboom 33,39
Ratio 10
Ze hebben de stoploss waarde berekend op 1,20 terwijl de AEX gister toch op 483.53 is gesloten.
Volgens mijn berekening zouden ze moeten uitkeren op zn minst
483.53 - 470 / 10 = 1,35 en eigenlijk zelfs 1.37 want dat is wat de turbo waard is op moment dat AEX 484 punten passeert.
Maar nu gaan ze dus 1.20 uitkeren. Ik snap er helemaal niks van en vind dit echt onzin.
Kan iemand mijn vertellen hoe ABN aan zijn stoploss waarde komt , want ik voel me opgelicht.
Ik weet niet wie van jullie handelt in turbo's van ABN AMRO, maar ik snap helemaal niet hoe ze de waarde bepalen van een geeindigde turbo!
Normaal gesproken wordt dit formule gebruikt.
(Stop loss-niveau - Financieringsniveau) / ratio
gisteren is AEX turbo long 484 beeindigd. de gegevens van deze turbo zijn :
Onderliggende waarde AEX
Onderliggende waarde type Indices
Financieringsniveau 470,28
Stop loss-niveau 484,00
Stop loss reset datum 15e van de maand
Hefboom 33,39
Ratio 10
Ze hebben de stoploss waarde berekend op 1,20 terwijl de AEX gister toch op 483.53 is gesloten.
Volgens mijn berekening zouden ze moeten uitkeren op zn minst
483.53 - 470 / 10 = 1,35 en eigenlijk zelfs 1.37 want dat is wat de turbo waard is op moment dat AEX 484 punten passeert.
Maar nu gaan ze dus 1.20 uitkeren. Ik snap er helemaal niks van en vind dit echt onzin.
Kan iemand mijn vertellen hoe ABN aan zijn stoploss waarde komt , want ik voel me opgelicht.