[BF2] Crash naar desktop

Pagina: 1
Acties:

• Maikisio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10-2023
Hallo, ik ben nieuw hier bij Tweakers dus ik weet ook niet helemaal zeker of ik deze topic op de goede plek heb geplaatst. Dit is ook omdat ik de oorzaak van het probleem niet helemaal weet.

*Het probleem:
Een tijd geleden speelde ik (orginele) Battlefield 2, maar dit viel constant na een tijdje spelen uit en ging hij terug na het bureaublad. Ik had op dat moment een GeForce FX5200 videokaart.. een niet zo hoge dus ik dacht dat het daar aan lag.
En kocht dus gisteren een nieuwe, de "(AGP) NVIDIA GeForce 7300 GT 256MB". Ik speel dit op een lage resolutie en absoluut niet op de hoogste kwaliteit. Maar nu valt hij tot mijn verbasing nogsteeds, na even spelen uit en terug na bureaublad.

Ik weet absoluut niet waar het aan kan liggen.

Setup:
PROCESSOR
Name : Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.06GHz
Description: x86 Family 15 Model 2 Stepping 7
Manufacturer : GenuineIntel
Version : Model 2, stepping 7
DataWidth : 32 Bits
Socket Designation : FC-478
Type : Central Processor
CPU Id : BFEBFBFF20000F27
CPU Family : Unknown
CPU Stepping : 7
Load Percentage : 8 %
Max ClockSpeed : 3066 MHz
Current ClockSpeed : 3066 MHz
External Clock : 133 MHz
Upgrade Method : undefined
L2 Cache Size : 0 Kb
Display Availability : Running/Full Power
PowerManagement Supported : false
Status : OK

SDRAM,
Type : SDRAM DDR
Capacity(MB) : 512
MHz : 167/333

Type : SDRAM DDR
Capacity(MB) : 512
MHz : 133/266

SOUNDCARD,
Name : USB-audioapparaat
Manufacturer : (Generic USB-audio)
Product Name : USB-audioapparaat
PowerManagement Supported : false
Status : OK

Moederbord,
Model : Micro-Star Inc. MS-6566E 1.0
Chipset : Intel 845E Desktop + ICH4 I/O Controller Hub PCI Chipset
Bus type : PCI
Memory : 1023.5 MB
L2 cache : 512KB Unified Cache

_/-\o_

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11 17:41
Hier is ook een troubleshooter voor... Misschien daar ook even rondkijken.
Verder: Wat zijn je temperaturen, en draai eens een memtest?
Vervolgens: Wat zijn je voltages?

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:04
Kijk eens in je logs (Rechtermuisklik 'Deze Computer' -> Beheren -> Logboeken) en kijk of je iets van een error ziet staan oid bij een recent tijdstip.

Verwijderd

Misschien kun je hier iets mee?

Speel het zelf niet, registreer anders daar ff op forum.
Heb je met andere spellen geen problemen?

Ow..ennuh.. wat is je Operating System? Windows...

edit:

Meer mensen in google hebben dit probleem zie ik hier

Hopelijk staat daar een antwoord tussen!

[edit 2]
(moet toch wachten op een kopieer actie, dit is wat iemand heeft gedaan wat werkte :

check out this site....http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=26653&sid=d147f5faa5e0f214bc52087f20bf318e

i had the same problem and what I did was I went to My Documents...then I moved my BATTLEFIELD2 FOLDER to my desktop and ran bf2.exe

bf2 then recreated the folder and everything worked for me !!!!!! i was very happy... i have a 8600 gts oc

[/edit2]

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 23:37 ]

• Maikisio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10-2023
Deze waarschuwing heeft hij twee keer gegeven in het Logboek van toepassingen voordat hij uitviel:

Windows heeft het register van gebruiker MAIKISIO\Maik opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruikmaakte. Het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar. Het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is.

Dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn. Probeer om de services zodanig te configureren dat deze als LocalService- of NetworkService-account worden gestart.

En deze twee informatie berichten: gaf hij weer in het logboek:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (0) in bron (NMIndexingService) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: Service started.

EN
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (0) in bron (iPod Service) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: Service started.

(Ik gebruik Windows XP Professional SP2)

[ Voor 46% gewijzigd door Maikisio op 22-11-2007 11:58 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

• richardboer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:50
Wat ook een probleem kan zijn:
Probeer punkbuster eens te updaten.
Heb zelf ook wel is een soort gelijk probleem, en 9/10 keer is het gewoon punkbuster updaten.

Richard

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

*kickje*

Heb je dit probleem al op kunnen lossen? Ik kwam er zelf gisteren pas achter dat als ik de refreshrate van mijn (laptop) TFT op 59Hz ipv 60Hz zette, hij wel goed werkte.
Daarvoor crashte hij elke keer bij de intro, nu werkt hij gewoon goed
Misschien helpt dit?
Pagina: 1