Front van slime-line dvd verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 15:10

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Heus, ik heb Google geraadpleegd maar kan het antwoord niet vinden.

Ik heb 2 H-L slime-line DVD spelers liggen, één daarvan is een dual-layer maar zonder frontje. De ander heeft wel een frontje en deze wil ik nu overzetten.
Echter; ik zie niet hoe deze los te halen is (en dat is hij wel).
Ik ben bang dat als ik het verkeerd aanpak ik het frontje sloop.

De slimline komt uit een Compaq EVO e-PC 510.

Iemand enig idee?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:38
Ben alleen bekend met Dell maar daar zijn ze bijna overal hetzelfde.
3 kleine lipjes die in het cd-speler frame haken.

• fleppuhstein
  • Laatst online: 21-10-2025
Kan verschillen per frontje, soms zitten er scroefjes van bovenaf, ff lade ejcten dan zou je ze moeten zien. Er kunnen ook schroefjes van onderaf zitten. Of hij zit goed geklemd met weerhaakjes.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Slimlines hebben normaliter toch geen frontjes, maar alleen het klepje van vooraan de lade? In ieder geval, als het merk hetzelfde is zou het omgewisseld moeten kunnen worden. Je moet de drive open zetten, en waarschijnlijk kun je het er zo op- en afschuiven zoals bij een normale drive, vaak richting de bovenkant. Bekijk de achterkant van dat klepje eens, dan zie je waarschijnlijk wel hoe het vast zit.

• i2Paq
  • Laatst online: 20-02 15:10

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Hij zit met een soort van weekhaakje aan de (vanaf de voorkant bekeken) rechterkant in de lade zelf geklemd. Ik ben bang dat het een one-way systeem is en dat ik eea. alleen ga loskrijgen als ik de DVD speler zelf sloop.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:38
Probeer gewoon eens met een klein plat schroevedraaiertje de weerhaakjes los te wippen. Heb het regelmatig gedaan zonder schade. Probeer het hoe dan ook eerst met de drive die je 'over' hebt.
Pagina: 1