Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Gebruik CHKDSK eens om evenutele fouten op te sporen.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Gebruik eens mappen ipv alles in de root te zetten. FAT kan max 128 entries aan in de root; heb je toevallig veel kleine bestanden overgezet?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
het zijn allemaal mp3's.
beginnend met THE CHRISTMAS COLLECTION - bla bla bla
Dus misschien een te lange naam idd?
Maar mijn eigen usbstick van Creative ZEN 512MB heeft dit probleem niet (en is ook FAT) en daar staat ook alles in de root.
Maar ok, ik ga het eens proberen.
beginnend met THE CHRISTMAS COLLECTION - bla bla bla
Dus misschien een te lange naam idd?
Maar mijn eigen usbstick van Creative ZEN 512MB heeft dit probleem niet (en is ook FAT) en daar staat ook alles in de root.
Maar ok, ik ga het eens proberen.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Kun je één groot bestand van meer dan 243 MB op de speler kwijt? bijvoorbeeld een ZIP file met daarin een aatal mp3 files (puur om snel een zip file va 250 MB te maken)
Nu met WP, PV, EV en PC
ja lukt me.
Zitten er niet 2 chips van 256 op die mp3 dat er 1tje gesneuvelt is. (klinkt vreemd maar ik wil het toch ff kwijd
)
lijkt mij niet aangezien hij wel één file van >256MB kwijt kan.
Het lijkt mij dat het aan de sotware op de speler ligt. Hij kan niet overweg met veel lange bestandnamen of niet met veel bestanden.
Probeer daarom eens beide uit te sluiten; zet veel muziekbestanden (liefst ook klein zodat er minimaal 150 mp3's op de speler kan) met een erg korte naam op de speler (liefst natuurlijk 1.mp3, 2.mp3 enz). Kom je nu wel voorbij de grens van 243 MB dan ligt het aan de lange bestandsnamen.
Kun je wel een aantal gewone mp3 bestanden welke erg groot zijn (20 MB/stuk, bijv remixen) voorbij de grens van 243 MB komen dan weet je dat je de speler een maximaal aantal bestanden aankan..
Het lijkt mij dat het aan de sotware op de speler ligt. Hij kan niet overweg met veel lange bestandnamen of niet met veel bestanden.
Probeer daarom eens beide uit te sluiten; zet veel muziekbestanden (liefst ook klein zodat er minimaal 150 mp3's op de speler kan) met een erg korte naam op de speler (liefst natuurlijk 1.mp3, 2.mp3 enz). Kom je nu wel voorbij de grens van 243 MB dan ligt het aan de lange bestandsnamen.
Kun je wel een aantal gewone mp3 bestanden welke erg groot zijn (20 MB/stuk, bijv remixen) voorbij de grens van 243 MB komen dan weet je dat je de speler een maximaal aantal bestanden aankan..
Nu met WP, PV, EV en PC
Pagina: 1