Toon posts:

Sidewinder Precision Racing Wheel werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Onder Spelopties in het Configuratiescherm staat niks, terwijl het stuur goed aangesloten zit, drivers geinstalleerd,nieuwste directx (8a). Ik kan nergens een fout ontdekken.
Ik heb een athlon 1000, asus a7v (misschien heeft het te maken met VIA drivers?)

Kent iemand dit probleem, of heeft er een oplossing voor?

Verwijderd

OS?

Verwijderd

Topicstarter
OS = Win98 (geen second edition).

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde gehad, het gebeurt bij mij altijd na installatie van een nieuw spel. Windows opnieuw erover heen en alles doet het weer.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
check ff of je een 8083 usb controller van VIA hebt, deze geeft problemen met microsoft sidewinder producten, je kunt vilgens mij een patch downen bij via daarvoor
succes

Verwijderd

Topicstarter
Zat ik zelf ook al aan te denken Win opnieuw instaleren, maar misschien is er nog een andere oplossing.

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

het was iets met usb, dat weet ik uit de tijd dat ik ook zo'n ding had, inmiddels alwer verkocht :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
Er is wel een update bij via, maar deze is voor de FF2 Joystick, werk dus niet met mijn stuur. Iedereen bedankt tot zover, alle suggesties zijn nog steeds welkom.

• mazzzterrr
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-08-2025
Ik heb het ook gehad en ben ongeveer 10 uur aan het zoeken geweest en heb toen windows er overheen gezet en toen werkte het wel!! Ik had ook veel te laat op tweakers gekeken!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
heb je een via 8083 usb controller?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee, wat voor usb controllers ik heb. Mobo = asus a7v revisie 1.02, zal even in het BIOS kijken.
Pagina: 1