Ik heb enkele dagen terug een HD2600 Pro (AGP) gekocht en heb het volgende probleem: wanneer ik gezellig zit te gamen gaat na een minuut of 10 mijn scherm in sleep mode en krijg ik het niet meer wakker. Meestal werkt mijn PC wel verder, maar soms crasht ie ook gewoon. Wanneer hij niet crasht, en ik druk even op mijn power knop om de PC te hibernaten, dan zal het scherm gewoon wel weer beeld geven na het opstarten.
Ik heb drie drivers geprobeerd, die bij de kaart zaten, de officiele ATI drivers en de Omega drivers. Allemaal geven hetzelfde probleem. Voor ik die kaart erin stopte en mijn GeForce FX5600 gebruikte had ik geen enkel probleem. De PC is verder zo stabiel als maar zijn kan, mijn PSU geeft voldoende stroom etc. Enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? En nog veel belangrijker .. hoe ik het probleem kan oplossen?
Alvast bedankt
Ik heb drie drivers geprobeerd, die bij de kaart zaten, de officiele ATI drivers en de Omega drivers. Allemaal geven hetzelfde probleem. Voor ik die kaart erin stopte en mijn GeForce FX5600 gebruikte had ik geen enkel probleem. De PC is verder zo stabiel als maar zijn kan, mijn PSU geeft voldoende stroom etc. Enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? En nog veel belangrijker .. hoe ik het probleem kan oplossen?
Alvast bedankt