Imho klopt de berekening van de gemiddelde reactiescore niet, omdat er ook reactie's op de V&A in worden meegenomen. Deze reactie's kunnen niet gemodereerd worden en halen zodoende altijd het gemiddelde naar beneden
Eeeh tja, wellicht wel om em nu nog te kicken 
Maar volgens mij worden niet-gemodereerde reacties niet meegenomen in het gemiddelde (en wie kijkt er ook al weer naar dat gemiddelde?)... Eventueel zou je een bugreport aan kunnen maken, dan kijken de techs ernaar...
Maar volgens mij worden niet-gemodereerde reacties niet meegenomen in het gemiddelde (en wie kijkt er ook al weer naar dat gemiddelde?)... Eventueel zou je een bugreport aan kunnen maken, dan kijken de techs ernaar...
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
natuurlijk wel. anders open ik dit topic niet(walslurpenFreezeXJ schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 09:18:
Maar volgens mij worden niet-gemodereerde reacties niet meegenomen in het gemiddelde ..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 20:49 ]
Ja, die worden inderdaad meegenomen in het gemiddelde. Mijne is al eens gedaald na ik een reactie postte op een user review. Viel me toevallig op
Deze issue is bekend maar heeft behoorlijk weinig prio om te fixen. Misschien is die hele gemiddelde reaktiescore ook wel overbodig, karma zegt immers veel meer over iemand.
Intentionally left blank
Ik vind het zelf wel leuk om te zien. Het geeft namelijk wel aan wat over het algemeen het niveau is van de reacties die iemand post. Karma accumuleren kan door veel manieren en hoeft niet persé iets te zeggen over hoe iemand inhoudelijk is op de FP of het forum. Natuurlijk zegt het wel het een en ander, maar gemiddelde reactiescore vind ik best leuk voor "erbij" 
Maar ik kan me voorstellen dat het een lage prioriteit heeft. Het is ook niet bijzonder belangrijk.
Maar ik kan me voorstellen dat het een lage prioriteit heeft. Het is ook niet bijzonder belangrijk.
Pagina: 1