Toon posts:

HD3870 weer een paper launch !

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal heel leuk en aardig die nieuwe launches maar why the hell kan ik die dingen al een week nergens bestellen en ziet het er de komende 2 weken niet rooskleuriger uit ?!?

Het is je reinste teasing al die launches met veel benches, bombarie en hype, maar daadwerkelijk kaarten bij eind van distributiekanaal in de schappen leggen, ho maar.

Ati, bekend van paper launches uit het verleden, verzekerde iedereen dat de 3xxx kaarten volop beschikbaar zouden zijn en dat ze daarmee ook Nvidia voor zouden zijn die welgeteld ongeveer 3 8800GT's voor de hele wereld beschikbaar heeft.

Tegen de tijd dat je ze kan krijgen kan je net zo goed even 2 weken wachten op de HD3870x2's.

Echt be-la-che-lijk !

Zo dat moest ik even kwijt.

</zeikmodus>

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-04 22:20

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik heb hem op tijd gepre-ordered dus hij wordt de 26e wss naar mij toegestuurd. Hij is gewoon NU AL uitverkocht. De kaart is nu al populair. Je had sneller moeten zijn.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06-2025

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

De kaarten zijn wel verkrijgbaar hoor, je zit alleen met de pech dat ze vrijwel meteen allemaal al bij iedereen ge-preordered zijn (de early batches dan) Bij in ieder geval 1 webshop komen er volgende week 100 3870's binnen maar die zijn dus allemaal al besteld...grote getallen zijn er idd niet helaas maar er zijn er toch wel een redelijk aantal om alvast een aantal early adopters te verblijden.
Ik moet eerlijk toegeven dat het wel heel wat beter had gekunt maar een echte paperlaunch is dit keer niet van te spreken imho.

Je hebt ze dus een week wel kunnen bestellen maar waarschijnlijk heb je niet overal gezocht ;)

Verwijderd

Topicstarter
probleem dat ik heb met pre-orderen is dat er bv staat levertijd-"indicatie" 10-20 dagen. Ik geloof niet zo in "indicaties".

Kortom ik vind het gewoon allemaal belachelijk. Kaart staat niet eens in de Pricewatch, behalve 1 Club3D

Mocht iemand een goeie tip hebben om er snel 2 te regelen dan hoor ik dat heel graag.

Ik zal wel aan een of ander early-adopter-syndroom lijden, maar ik heb bijna zoiets van als ze over 2 weken niet gewoon in overvloed beschikbaar zijn dan kan Ati de pot op en krijgen ze mijn business niet

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Tja, R420R heeft het wat dat betreft beter voor elkaar met zijn early-adopter-syndroom (als hij daar aan lijdt). Hij heeft er tenminste eentje zodra ze binnen komen.

Het nadeel van je mentaliteit is dat je NU de keuze maakt, en dan ook verwacht GISTEREN het product al te hebben. Dat werkt met die nieuwe kaarten gewoon niet.
Als jij besluit om een 8800GT te kopen, bestel hem dan bij de winkel waar je hem hebben wilt.
Besluit je om toch voor de 3870 te gaan, prima, bestel die dan gewoon.
Doe zoals veel mensen eerder met de Wii ook deden. Bestel hem gewoon bij 10 verschillende winkels. De eerste die reageert dat de kaart er is, die betaal je.
De rest heeft dan pech. Of je verkoopt er een paar door via internet.

Verwijderd

Topicstarter
hoef je bij pre-orderen dan niet te betalen ? Ik dacht dat je gewoon moest betalen bij pre-order ?

Daarom deed ik het niet omdat ik niet wil betalen voor een levertijdindicatie met de kans dat je de kaart op een gegeven moment elders wel direct zou kunnen kopen maar dat je aan je pre-oder vast zit.

Als pre-orderen geheel vrijblijvend is dan ga ik inderdaad wel een setje bestellen her en der :P

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:21

rg-mohwa

Phoe Hé

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:00:
hoef je bij pre-orderen dan niet te betalen ? Ik dacht dat je gewoon moest betalen bij pre-order ?

Daarom deed ik het niet omdat ik niet wil betalen voor een levertijdindicatie met de kans dat je de kaart op een gegeven moment elders wel direct zou kunnen kopen maar dat je aan je pre-oder vast zit.

Als pre-orderen geheel vrijblijvend is dan ga ik inderdaad wel een setje bestellen her en der :P
Nou ik zou gewoon niet betalen totdat je wat hebt..(dan bedoel bijvoorbeeld een wii waar de prijzen toch ongeveer vast liggen)

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
heb er ook 1 ge-preorderd bij perfect-systems in Enschede... (nog niet betaald)
en ja ze kunnen me nog niet vertellen wanneer die Sapphire kaartjes binnenkomen.... O-) O-) O-)

vind het ook altijd een beetje waardeloos waarom die kaartjes niet meteen bij een launch gewoon al in de winkelschappen moeten liggen. zou veel beter zijn! maarja........ gebeurd toch nooit in ieder geval niet met videokaarten...

[ Voor 4% gewijzigd door MauSS op 21-11-2007 21:08 ]

A world without gadgets is no world ;)

Verwijderd

Topicstarter
" Nou ik zou gewoon niet betalen totdat je wat hebt..(dan bedoel bijvoorbeeld een wii waar de prijzen toch ongeveer vast liggen) "

nee dat kan volgens mij niet; probeer het net bij sallandautomatisering en ook al is het pre-order, je moet gewoon het hele besteltraject door inclusief betalen. Zonder betaling wordt (pre-)order niet voltooid en verwerkt.
Tenzij je onder rembours doet, maar dan heb je de kans dat er op gegeven moment 10 postbodes voor je huis staan met 20 kaarten die allemaal geld willen zien. Dat lijkt me nou ook weer geen lolletje :)
mmm... je kan natuurlijk ook gewoon niet opendoen ...

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:21

rg-mohwa

Phoe Hé

MauSS schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:07:vind het ook altijd een beetje waardeloos waarom die kaartjes niet meteen bij een launch gewoon al in de winkelschappen moeten liggen. zou veel beter zijn! maarja........ gebeurd toch nooit in ieder geval niet met videokaarten...
Word daar de vraag niet gewoon een beetje kunstmatig hoog gehouden ?? dat ze gewoon express wat minder maken zodat er veel preorders komen ?

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk is mijn ongeduld een beetje kinderachtig : ik heb net alle onderdelen voor een dikke gamepc binnen maar nu moet ik voor onbepaalde tijd gaan wachten op die vidcards.

Gewoon minder dat ik nu alleen maar kan kijken naar mijn nwe compu ! Crysis ligt ook al klaar ..

Q6600 G0 (lapped), Ultra Extreme 120 (lapped), 4GB 6400C4 Corsair DHX, Maximus Formula SE, 1200W Thermaltake Modular (voor de toekomstige 3870x2's :P), CM 690 case, Vista 64bit. Coole compu maar ik kan er de komende weken helemaal niks mee :)

Verwijderd

Bij komplet kan je er nog 2 preorderen voor de 26ste

https://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=343361

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik zie het nut van het topic niet zo. Veel meer dan gezamelijk opwinden 'dat de kaart er nog niet is' zit er niet in :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.