Toon posts:

heeft dit zin (geforce2mx, aangezien de prijs)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zou dit enige winst maken volgens jullie?

mijn huidige TNT 1 16 mb vervangen door een Geforce2MX 32 mb zonder tv out (aangezien ik dat al heb)
in het volgende systeem.

pII 334 Mhz 96 mb @ 66 mhz
10 gb hdd
mpeg2kaart met tv out. dvd Aopen 10x40
brander 2x2x24 :r
M6TLC mobo 2xAGP
350 watt voeding :P

denken jullie dat ik framewinst zou maken in spellen?

let me know :Y)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36
Ja hoor, dat zal je zeker doen :)

Verwijderd

Denk wel dat het eea aan frames oplevert.
Tevens zou ik de CPU een FSB van 100Mhz (of meer :+ ), draait ie mooi weer op 500Mhz.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
denk dat je maximum framerate (vooral in hogere resoluties) wel een stuk omhoog gaat.. maar de gemiddelde/merkbare framerate blijft denk ik bijna hetzelfde.. vooral de wat zwaardere spellen hebben niet genoeg aan een p2 333.. dit merk je bijv. in spellen als quake3 of counterstrike: zogauw er veel mannetjes tegelijk in beeld zijn, veel ontploffingen enz. dan trekt je cpu het niet meer en daalt je framerate waarschijnlijk alsnog.. je max. framerate ligt dan misschien op 300fps ofzo :9 maar op 'drukke' momenten kan het zo zakken naar 15 ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
leuk, maar het is een pII 333 mhz (oorsprokelijk) dus veel hoger krijg ik hem niet. en aangezien het moederboard geen bios FBS instellingen heeft, en ook geen jumpers daarvoor, heb ik daar nogal pech in :(

Verwijderd

Topicstarter
hhhm. ik zit in counterstrike met me tnt'tje gemiddeld rond de 35 :) (not bad) maar met 8 6 mannetjes tegelijk in beeld zit ik aan de 15, denk dus dat de Gefroce2MX wel niet onder de 20 komt bij CS :9~

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik had eerst ook een TNT 16 mb agp in mijn systeem zitten (zie onder).
Dat draaide nog best wel goed, de videokaart was wel duidelijk de bottleneck, maar ik had em een eindje overclockt (110/130) en dan was het voor in UT genoeg om op 1024 16 bit te spelen.

Toen heb ik ook geupgrade naar een Geforce 2 MX en dat is toch wel een heel stukkie sneller. Nu UT met 1280 32 bit goed vloeiend (gem 50 fps na een flink potje fraggen).

Voor mij was de upgrade zeer het geld waard, in jouw geval denk ik dat je beter even door kunt sparen en dan een nieuw mobo met proc kunt kopen, en dan gewoon die TNT nog een tijdje houden, die eigenlijk nog steeds goed werkt en een redelijke framerate kan halen.

Divide and conquer.

Verwijderd

Topicstarter
hhhhm, net eff geregeld met me buurjongen dat ik zijn geforce2mx het weekend erin pleur, en dan zien we wel wat ie er van bakt (vooral vanwege de T&L engine)

let's hope it makes my pc something that ain't dead anymore ;)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik denk niet dat het verschil erg merkbaar vooor je zal zijn.

Spaar dan het geld op voor een hele nieuwe compu.

Verwijderd

T&L word(t) nog door geen enkele game ondersteund dus daar zal je niet veel aan hebben. Echter de Geforce2MX heeft een GPU die het meeste werk van de proccesor overneemt. Hierdoor denk ik dat je gemakkelijk Counter-Strike kan spelen met een fps van 50 :)

Veranderd vanwege spellings fout (de fout staat tussen haakjes.) :)

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:33
wat dacht je van MDK 2 en natuurlijk Giants :P (maar daar is die 333 weer te sloom voor:()

Verwijderd

Upgrade je systeem nu is man! :)

Verwijderd

Kan je niet van iemand een leuk kaartje kopen wat bij die pII past:?

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je nou weer die past bij je pII!

alles past er in, zelfs de nieuwste kaarten, en het gaat mij om de winst tegen een niet al te hoge prijs. (zodat spellen speelbaar blijven) dus je moet niet zeiken, met "zoek er 1 die bij je pII past" want dat maak ik zelf wel uit, ik vraag of het zin heeft, en niet wat ik wel moet doen, ja? duidelijk. mooi, en dus niet zeiken tegen mij want daar kan ik niet tegen, bye :Y)

Verwijderd

Topicstarter
en alchy, me pc upgraden kost geld :) als ik me pc wil upgraden, dan ben ik al snel 12.000 piek kwijt omdat ik dan meteen iets relaxt wil :)

dus eerst de 3d kaart upgraden, en daarna maar eens sparen voor goeie proc. mobo. en hdd'tje van paar 100 gig :) :9~
das pas een knus pc'tje als je zon bakbeest hebt staan :+

Verwijderd

een tnt 1 kaart zit bij een pII 450 ongeveer aan zijn maximale framerate

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:53

Epsilon

Op dinsdag 13 februari 2001 19:44 schreef m0d het volgende:
hhhm. ik zit in counterstrike met me tnt'tje gemiddeld rond de 35 :) (not bad) maar met 8 6 mannetjes tegelijk in beeld zit ik aan de 15, denk dus dat de Gefroce2MX wel niet onder de 20 komt bij CS :9~
is dat dan zo bijzonder ?
ik haal bij cs 60 en met veel mannekes 50
ik heb een TNT2 die op 143/151 core/mem loopt
op een duron 700

Verwijderd

Topicstarter
voor mij byzonder, eerst speelde ik op dit systeem:

pentiumII 233 mhz
(333 van iemand gekregen)
32 mb 66 mhz geheugen
intel i740 4 mb

dus dat schoot pas echt niet op (d3d modus, ding ondersteunde geen OpenGL |:() en daar haalde ik toch wel een dikke 6 frames per seconde mee (zonder ventjes :+) dus dit was al een hele vooruitgang :)

dus ja dat is voor mij nog steeds iets bijzonders
Pagina: 1