Toon posts:

[MS Acces 2003] functie werkt niet meer na update SP1->SP3

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Functionaliteit binnen een MS access database is weggevallen.
In de database zit een uitschuifbalk met velden daarin, in SP1 worden deze netjes weergegeven, in SP3 zie je alleen maar lege velden. Zie screenshots

Op de computer staat Office 2003 SP3 geïnstalleerd.
Ik heb hetzelfde op een andere computer geprobeerd waarop SP1 geïnstalleerd stond en hierop werkte het.
Echter daarna heb ik SP3 op die pc geïnstalleerd en kreeg ik exact hetzelfde probleem nu ook op deze pc.

SP1:
Afbeeldingslocatie: http://i201.photobucket.com/albums/aa171/theicewarrior/MSOffice2003SP1.jpg

Exacte hetzelfde onder SP3:
Afbeeldingslocatie: http://i201.photobucket.com/albums/aa171/theicewarrior/MSOffice2003SP3.jpg

Is dit werkend te krijgen onder SP3?

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 09:07
Controleer even de joins die je gebruikt. Ik al een eerder meegemaakt dat je deze opnieuw moet aanmaken.

Hans van Zijl

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad wel erg toevallig dat nou net deze uitschuifbalk niet werkt. De gegevens voor deze tabel komen uit een extern Excel bestand.
De uitschuifbalk "apparaat" werkt nog wel gewoon, dit is een interne tabel.

Wat bedoel precies met de joins?
Ik heb rechtermuisknop op de Excel tabel gedaan -> de Linked Tabel Manager, tabel aangevinkt en op OK geklikt. Daar kreeg ik de melding: "All selected linked tables were successfully refreshed."
Echter lost dit het niet op. Of bedoelde je iets heel anders?

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je reactie. Ik heb alle beschikbare updates, inclusief deze op de betreffende WinXP sp2 pcs geïnstalleerd, maar helaas zonder gewenst resultaat.

Verwijderd

Topicstarter
iemand anders de gouden tip?

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07 21:55
Is deze patch misschien wat voor je:
Description of the Access 2003 post-Service Pack 3 hotfix package: December 18, 2007

Bij mij heeft het geholpen :D

[ Voor 4% gewijzigd door KeeP IT ReaL op 02-01-2008 16:50 ]

Pagina: 1