Toon posts:

32 of 64bit vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een heel domme vraag maar zou ik best op 64bit draaien met mijn systeem

amd athlon64 5000+ x2
Msi k9 diamond
geforce 8800gts 320mb
2gb ram 667mhz

wat vinden jullie van het systeem trouwens? somige games krijg ik niet soepel met deze configuratie
o.a Crysis en flight simulator X, oke het zijn zware games maar kan dat aan de 32bit vista liggen?

thx

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zolang je geen 4GB geheugen gebruikt zal 32-bits het beste zijn voor je. Ten eerste omdat er véél meer compatible drivers zijn (al is dat steeds minder een probleem), maar ten tweede omdat die verdubbeling in bits toch een klein beetje extra geheugen 'verspilt'.

Echter, als je de licentie echt koopt, en je van plan bent binnen een tijd van één jaar oid te gaan upgraden naar 4GB geheugen zou ik wel meteen 64-bits nemen, dat scheelt je een berg geld en een dagje of wat installeren en configureren ;)

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
TheZeroorez schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:34:
Zolang je geen 4GB geheugen gebruikt zal 32-bits het beste zijn voor je. Ten eerste omdat er véél meer compatible drivers zijn (al is dat steeds minder een probleem), maar ten tweede omdat die verdubbeling in bits toch een klein beetje extra geheugen 'verspilt'.

Echter, als je de licentie echt koopt, en je van plan bent binnen een tijd van één jaar oid te gaan upgraden naar 4GB geheugen zou ik wel meteen 64-bits nemen, dat scheelt je een berg geld en een dagje of wat installeren en configureren ;)
Voor de licentie hoeft je het niet te laten, je kunt een licentie die je bij een 32Bit vista hebt gekregen ook gebruiken voor 64Bit. Je moet alleen wel aan een andere DVD moeten zien te komen.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.