VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
Ik heb gewoon 2 accounts gemaakt en kies per locatie het gewenste account. Daardoor hoef je geen instellingen te gaan wijzigen 
- <Accnaam> (Thuis)
- <Accnaam> (Uni)
Dit is misschien niet wat jij wilt, maar is iig wel een (tijdelijke) oplossing.
- <Accnaam> (Thuis)
- <Accnaam> (Uni)
Dit is misschien niet wat jij wilt, maar is iig wel een (tijdelijke) oplossing.
☻/
/▌
/ \
Met Kixtart.
Zelfde probleem, zelfde oplossing.
De bekende programma's (MNS bijv.) bieden inderdaad niet de mogelijkheid ook beveiligingsgegevens mee te geven bij een smtp-switch.
De bekende programma's (MNS bijv.) bieden inderdaad niet de mogelijkheid ook beveiligingsgegevens mee te geven bij een smtp-switch.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Hoe pas je dan je settings aan? Ik kan wel een beetje programmeren maar met kixtart ben ik niet bekend. Zou je eventueel jouw script willen delen?Swaptor schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:49:
Met Kixtart.
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
Kixtart is de user die boven mij postte
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
euhm, beetje dom. Ik dacht dat jullie doelden op: kixtart
offtopic:
We know, trouwens wel een leuke quote voor mij
:
There is so little, if anything you can't accomplish with KiXtart
We know, trouwens wel een leuke quote voor mij
There is so little, if anything you can't accomplish with KiXtart
Even nog een korte conclusie voor als iemand dit probleem ook heeft en hierop terecht komt.
2 accounts maken met elk eigen smtp instellingen. Als je dan email gaat versturen vanuit een locatie waar de huidige settings niet werken, het andere account kiezen (eventueel op default zetten tijdelijk bij veel uitgaande email).
Of iemand moet toch zo'n programma weten waar beveiliging bij smtp-switch wel lukt.
[ Voor 64% gewijzigd door Kixtart op 21-11-2007 15:22 ]
☻/
/▌
/ \
Pagina: 1