drivers hp

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• tekuro
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-12-2025
Ik probeer nieuwe drivers van de site van hp te downloaden ( ik heb een compaq dc7700p met xp pro ) maar dit gaat gewoon niet. Ik kom op de pagina en klik dan op de link voor de driver maar mijn brouwser blijft maar wachten.

Komt dit omdat ik achter een router met nat zit ? of is die site van hp gewoon slecht ?

de link naar mijn drivers pagina:

http://h20000.www2.hp.com...kId=135&swEnvOID=1093#120

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er zal waarschijnlijk bij jou wat niet goed zitten, ik kom gewoon opd e site en als ik de download aanklik dan plukt hij het ding ook gewoon van de FTPsite af.

Probeer het eens vanaf een andere pc.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Hier doet hij het ook, beetje sloom nu (misschien veel mensen het testen :) ).
Test eens direct de ftp site: ftp://ftp.hp.com/

☻/
/▌
/ \

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-01 16:02

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik werk dagelijks met HP werkstations en het type wat jij hebt staan hebben wij in grote getalen. Nu moet ik ook regelmatig bij de driver pages van HP en ik kan je verzekeren dat deze regelmatig zo traag als dikke stroop zijn, wat ook wel resulteerd in een time out. Op dit moment kan ik er overigens wel gewoon bij komen. (net je link geprobeerd)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Die h20000.www2.hp.com site kan soms erg traag kan zijn, maar je link doet het hier prima.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• tekuro
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-12-2025
en zit er iemand van jullie achter nat ?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Als ftp wel werkt heeft nat er niks mee te maken. Als het niet werkt is poort 21 misschien geblocked.

☻/
/▌
/ \

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

Swaptor

Java Apprentice

Op werk == definitief achter NAT + proxy: werkt tegen zo'n 400kb/s.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:02

Thandor

SilverStreak

Het downloaden van drivers heeft helemaal niets met CSL te maken, derhalve gaat het topic op slot :).

Mocht je de drivers echt niet kunnen downloaden, zoek dan even of je andere locaties kunt vinden waar je het kunt downloaden. Vaak kun je drivers voor de chipset en videokaart (e.d.) prima bij de fabrikant daarvan downloaden :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.