Toon posts:

Video mogelijk maken op 2de USB scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben momenteel bezig met een klein projectje, namelijk een carpc ineensteken. Nu zoek ik software die het mogelijk maakt om automatisch videobeelden af te spelen op het secundaire scherm(is op USB aangesloten).
Kent iemand zo'n software, ik heb al een tijdje gegoogled maar ik kwam op niks terecht.

Vriendelijk groeten,
Jasper

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-03 16:46
Zou je iets specefieker kunnen zijn? Welk scherm en wat voor mobo/graka gebruik je bijvoorbeeld? En volgens mij is de USB aansluiting alleen voor het touch-gedeelte van het scherm.

Verwijderd

Topicstarter
Tha Ra schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:09:
Zou je iets specefieker kunnen zijn? Welk scherm en wat voor mobo/graka gebruik je bijvoorbeeld? En volgens mij is de USB aansluiting alleen voor het touch-gedeelte van het scherm.
Het is geen touchscreen, ik maak gebruik van een converter van usb naar vga, het moederbord dat ik gebruik is een VIA EPIA-M.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-07 18:27

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Naar mijn weten bestaat er momenteel nog geen software wat grafische data over de USB poort kan sturen. (Het standaard daarvoor staat ook nog redelijk in de kinderschoenen).

Ik denk dat je meer kans hebt als je gaat kijken naar de pin-out van een VGA USB aansluiting en wellicht een stekker maakt (of zoekt) die op een videokaart aangesloten kan worden.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• knirfie244
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-07 09:48
Ziet de PC dat niet gewoon als 2e videokaart? Volgens mij zit ergens in de stekker (aan de vga kant waarschijnlijk) een kleine VGA chipset...

Verwijderd

Topicstarter
knirfie244 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:16:
Ziet de PC dat niet gewoon als 2e videokaart? Volgens mij zit ergens in de stekker (aan de vga kant waarschijnlijk) een kleine VGA chipset...
hij ziet het meer precies als een soort usb hub,geen videokaart

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

ik maak gebruik van een converter van usb naar vga
Wees eens wat duidelijker...

Geef exacte merk + model. Gaat het om een USB VGA device (met SiS 305 chip erin) of een USB character device die een LCD schermpje aanstuurt?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:05:
[...]

Wees eens wat duidelijker...

Geef exacte merk + model. Gaat het om een USB VGA device (met SiS 305 chip erin) of een USB character device die een LCD schermpje aanstuurt?
http://www.delock.de/prod...GA_adapter_61434.html,dit is de converter waarover ik spreek.
Eigenlijk zou ik een applicatie moeten hebben die gewoon automatisch video afspeelt op het tweede scherm, maar dusver heb ik nog niks gevonden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 09:03 ]

Pagina: 1