Ik heb op advies van een aantal tweakers de linksys wrt54gl gehaald. Nu heb ik deze op mijn 24/24 mbps verbinding aangesloten, maar deze wilde af en toe wel eens 50/50 gaan. Dus als ik nu wat download gaat me internet maximaal zo een 40mbps up en down. 1.5mb/s download en 2.5mb/s upload soms zelfs 30mbps. Kan ik dit versnellen door de tomato firmware erop te zetten? Of is er een andere oplossing voor? Anders ga ik denk ik toch maar een weinig verbruikende celeron nemen en een aantal netwerkkaarten erin prikken om zo mijn internet te delen. Want ik denk dat ik zo niet het maximale uit mijn verbinding kan halen.
Dan ben ik van plan om een 1.6Ghz celeron te gebruiken met 4x 1gbit kaarten en een soort van applicatie dat de pc als router kan laten werken. Maar dit ga ik pas doen als mijn router echt niet sneller kan werken dan dit.
Enig idee of het sneller kan?
Dan ben ik van plan om een 1.6Ghz celeron te gebruiken met 4x 1gbit kaarten en een soort van applicatie dat de pc als router kan laten werken. Maar dit ga ik pas doen als mijn router echt niet sneller kan werken dan dit.
Enig idee of het sneller kan?