WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh
maarja dan wil ik eigenlijk toch nog wel antwoord op die andere vragen, wat voor voeding, cooling en eventueel fans.
Ben verder niet van plan om te OC'en maar wil toch graag wat nieuwe stuff erin
WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh
Verwijderd
Verwijderd
't zou kunnen dat de temperatuur in Fahrenheit staat en dan lijkt ut of ie kookt
Nieuwe voeding erin is toch gewoon een kwestie van schroeven erin, stekker erin en gaan?
Neenee dat stond wel goedOp dinsdag 13 februari 2001 19:25 schreef svoorn het volgende:
je moet 't programma natuurlijk wel instellen voor graden celcius
't zou kunnen dat de temperatuur in Fahrenheit staat en dan lijkt ut of ie kookt
Je hoort die dingen echt niet en verder heb je er gewoon echt vertrouwen in als je die doos openmaakt....
Anyway als je geen spontane reboots hebt is het echt niet nodig om een nieuwe voeding te kopen.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
Ik bedoeldaarmee een c.a. 230 Watt voeding in verband met het maken van een Mini-Lan-Case.
en nou nog cooling voor me AMD800 TB... is daar nog wat speciaals voor of maakt dat nie veel uit?
Verwijderd
Verwijderd
DAN...
Trek dat lamme coolertje van je processor en plaats daar een loeier van een dragon orb 3 (7500RPM) op. Het lawaai moet je gewoon worden maar hij koelt zo'n 10 a 15° meer dan een "normale" orb of cooler.
Proberen zou ik zeggen, laat nog van je horen.
Om verder je temperatuur wat te verlagen zou je een betere cpu cooler kunnen kopen en aan paar casefans erbij zetten.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -