Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Het is idd heel eenvoudig uitgedrukt, maar wat er eerst stond was nog erger 
Seriously: ik zal eens kijken om het nog wat te tweaken, maar op zich is wat er nu staat niet heel erg verkeerd voor niet-programmeurs. En wel-programmeurs horen te weten wat het is
Seriously: ik zal eens kijken om het nog wat te tweaken, maar op zich is wat er nu staat niet heel erg verkeerd voor niet-programmeurs. En wel-programmeurs horen te weten wat het is
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Mwha, op pro.tweakers.net vind ik dat je toch wel naar verwoordingen die ook correct zijn in de ogen van vakmensen moet streven. Ook al zullen ze vast wel weten wat het is, het komt gewoon over alsof T.net het niet begrijpt
,
Professioneel Hyves-weigeraar
True, vandaar dat ik het gefixt heb
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Zowel op frontapge asl meuktracker het zelfde artikel? Waarom niet eenzelfde artikel? kunnen meuktrrackker dingen niet in de nieuws queue gezet worden?
gelukkig hebben ze wel linkjes naar elkaar. Maar je moet wel 2 sets comments lezen.
gelukkig hebben ze wel linkjes naar elkaar. Maar je moet wel 2 sets comments lezen.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Sinds wanneer is een verzameling van data geen database meer? Niemand heeft het over een traditionele relationele database zoals MSSQL, maar database queries in het algemeen. Dat dekt dus óók data in XML, arrays, etc.Alex schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:12:
Dus niet perce databases, maar ook XML e.d..
Dus, zet maar weer terug
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 23-11-2007 16:47 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Pagina: 1