Wat is er moeilijk aan:Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:01:
Aangezien niemand een nieuwe (kan) starten doe ik het maar.
Ik kan niet de begin topic plaatsen.
1. Oude topic openen
2. Op "View" drukken bij de TS
3. De code kopieren die je dan ziet
4. Die code hier er weer in plakken..
[ Voor 40% gewijzigd door GENETX op 21-11-2007 13:06 ]
Hartstikke leuk dat je een nieuw deel wilt starten, maar op deze manier is dit natuurlijk niet bepaald een waardige opvolger.
Nou wilde ik voorstellen om vantevoren eens contact op te nemen met bverstee, maar ik zie dat de beste jongen zowel geen emailadres in zijn profiel als de DM functionaliteit uitgeschakeld heeft staan. Dan wordt het dus een tikje lastiger.
Het lijkt me echter sterk dat het hem niet op zal vallen dat het vorige deel dicht zit, misschien is hij er wel mee bezig, alleen weet ik er dus niets van. Ik zou zeggen geef het nog even deze dag de tijd, als ik vanavond nog geen goed nieuw deel zie dan zal ik hem wel even een mailtje sturen.
Als hij niet meer wilt, heb jij dan zin om het topic bij te houden? Of iemand anders?
DM/Mail me maar wie wil, dan valt er vast wel iets te regelen.
Nou wilde ik voorstellen om vantevoren eens contact op te nemen met bverstee, maar ik zie dat de beste jongen zowel geen emailadres in zijn profiel als de DM functionaliteit uitgeschakeld heeft staan. Dan wordt het dus een tikje lastiger.
Het lijkt me echter sterk dat het hem niet op zal vallen dat het vorige deel dicht zit, misschien is hij er wel mee bezig, alleen weet ik er dus niets van. Ik zou zeggen geef het nog even deze dag de tijd, als ik vanavond nog geen goed nieuw deel zie dan zal ik hem wel even een mailtje sturen.
Als hij niet meer wilt, heb jij dan zin om het topic bij te houden? Of iemand anders?
DM/Mail me maar wie wil, dan valt er vast wel iets te regelen.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Lekkere houdingAangezien niemand een nieuwe (kan) starten doe ik het maar.
Oh? Jij hebt niet minder rechten dan andere GoT users. Maar het is sowieso wel altijd zo beleefd om eerst in overleg te gaan met de starter van het vorige deel...Ik kan niet de begin topic plaatsen.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()