Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Klinkt alsof hij geen stroom krijgt? Check dus even de batterij/accu en de contacten daarvan.
Probeer nieuwe batterijen als er batterijen in moet....verder kan je weinig doen denk ik. Garantie heb je zo te horen niet meer.
Probeer nieuwe batterijen als er batterijen in moet....verder kan je weinig doen denk ik. Garantie heb je zo te horen niet meer.
Ik kan perfect oude opgenomen beelden bekijken, alleen zie ik niets als ik wil opnemen.
Dus voor alle duidelijkheid, het toestel werkt, maar kan blijkbaar niets meer opnemen.
Dus voor alle duidelijkheid, het toestel werkt, maar kan blijkbaar niets meer opnemen.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
iemand een idee ?
De lens of ?
De lens of ?
Lenskapje nog op de lens (= zwart beeld)
Maar verder hebben we dus inderdaad geen idee, anders was er al wel meer gereageerd. Misschien is zelf naar een monteur gaan een beter plan.
Maar verder hebben we dus inderdaad geen idee, anders was er al wel meer gereageerd. Misschien is zelf naar een monteur gaan een beter plan.
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Verwijderd
Geen reclame maar wel een goede service (dus eigk toch reclame):
http://www.camcorderservice.nl/
http://www.camcorderservice.nl/
Verwijderd
Hai beste gamer,
Hoe is uiteindelijk die kapotte video camera gerepareerd??
Ik heb het zelfde probleem.
vriendelijke groet
Bart
Hoe is uiteindelijk die kapotte video camera gerepareerd??
Ik heb het zelfde probleem.
vriendelijke groet
Bart
Verwijderd
Stuur even een DM naar hem met een verwijzing naar dit topic, zodat hij zelf ook even kan reageren
We hebben inmiddels een apart video forum, schopje die kant op!
Pagina: 1