Hallo medetweakers,
Ik wil dat een actie in een Javascript leidt naar een submit van een form, zonder een submitknop te hoeven indrukken..
Ik zoek me een slag in de rondte op Google, maar geen van de gegeven resultaten leidt ergens toe;
Hier mijn code (tot nu toe):
De functie Refreshboard wordt nog wel uitgevoerd.
Maar de submitform geeft de melding: window.document.ct101 is leeg of geen object.
het formulier ct101 bestaat echter wel en werkt als ik de submitknop op het formulier indruk wel.
Ik wil dat een actie in een Javascript leidt naar een submit van een form, zonder een submitknop te hoeven indrukken..
Ik zoek me een slag in de rondte op Google, maar geen van de gegeven resultaten leidt ergens toe;
Hier mijn code (tot nu toe):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| ............. if (window.document.BoardForm) { window.document.BoardForm.Position.value=HistMove[MoveCount-StartMove-1]; RefreshBoard(); submitform(); } } function submitform() { window.document.ct101.submit(); } |
De functie Refreshboard wordt nog wel uitgevoerd.
Maar de submitform geeft de melding: window.document.ct101 is leeg of geen object.
het formulier ct101 bestaat echter wel en werkt als ik de submitknop op het formulier indruk wel.