Toon posts:

desktop verdwijnt de hele tijd

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

ik heb een vraag.

Ik heb mijn net herstart en nu verdwijnt de deskop de hele tijd, als ik de pc aanzet duurt het een eeuwigheid voordat ik de deskop zie en als ik heb dan zie dan knippert het beeld en dan verdwijnen alle pictogrammen en het menu balk, en dan komt die weer te voorschijn en verdwijnt alles weer, alsof die zich iedere keer aan het herstarten is.

Ik heb echt geen flauw idee wat dit probleem is, en weet ook verder geen mogenlijkheid meer dan de pc leeg te gooien, en dat wil ik niet.

Dus als iemand de oplossing weet hoor ik het graag:)

Alvast bedankt

mvg
Dennis

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Werk je met een standalone pc of op een netwerk?

Welk OS?

Money for nothin' and your chicks for free

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Hoe lang duurt dat knipperen? Een stuk of 10 seconden voor dta alles weer terugkomt? Ik zou zeggen, probeer eens ctrl+alt+del en ga dan naar processen. Zoek Explorer.exe op. Heb het idee dat daar een virusje mee bezig is geweest... Explorer.exe zou dan de hele tijd moeten verdwijnen en weer terug meoten komen.

Verwijderd

Topicstarter
GENETX schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:58:
Hoe lang duurt dat knipperen? Een stuk of 10 seconden voor dta alles weer terugkomt? Ik zou zeggen, probeer eens ctrl+alt+del en ga dan naar processen. Zoek Explorer.exe op. Heb het idee dat daar een virusje mee bezig is geweest... Explorer.exe zou dan de hele tijd moeten verdwijnen en weer terug meoten komen.
het duurt idd ongeveer 10 seconden, dan hoor ik mijn pc kraken en dan komt die weer tevoorschijn.

je hebt gelijk hij verdwijnt de hele tijd, maar nu komt die helemaal niet meer terug:P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 12:06 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

In je vorige topic in PMG heeft Moto-moi je nog een uitgebreide sluitmessage met tips gegeven:
moto-moi in "HELPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!"

Daarnaast is er nog altijd het PMG Beleid en de GoT Huisregels.

Je geeft ons hier namelijk geen enkele informatie waar wij iets mee kunnen, en je meldt ook niets over wat je zelf gedaan hebt. Hier kunnen we dus niets mee.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.