MSN verdwenen na baasbescherming

Pagina: 1
Acties:

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 18:52
Hallo,

een tijdje gelden deed het volgende probleem zich ook alvoor en toen heb ik na lang zoeken een oplossing gevonden. de oplossing was iets van een regeltje code uitvoeren via start >> run

even het probleem aan het licht stellen. ik heb live messenger gesintalleerd en daarna msnplus. toen ik gister avond weer eens een dvd zat te kijken en msn er door heen zat te schreeuwen heb ik gebruik gemaakt van de baasbescherming van msnplus.

daarna de laptop gewoon dicht geklapt (standby), en weer opgestart zonder internet verbinding.

nu start ik msn, hij draait ook in de processenlijst, maar het icoontje verschijnt niet in de systemtray.trek ik vervolgens mijn stekker eruit, start msn weer opnieuw dan komt hij ineens te voorschijn. doe ik de stekker erweer in dan loopt msn weer vast.

heb alles van msn al gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, (ook alle instellingen laten verwijderen)

hoop dat iemand mij kan helpen

avlast bedankt!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 10:09

Swaptor

Java Apprentice

Ik denk dat je je vraag even moet gaan stellen op het forum van de maker van MsgPlus, aangezien ze daar meer van de materie weten dan hier denk ik; en omdat ik verwacht dat het probleem met dat stukje software te maken heeft.
Vermeld dan ook je OS, en de versies van Live Messenger en MsgPlus.

[ Voor 13% gewijzigd door Swaptor op 21-11-2007 10:41 ]

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-07 00:24

Comgenie

Soms heb je dat

Als het goed is heeft het ook een ander taakbalkicoon gekregen, kijk even of je iets 'nieuws' ziet in je taakbalk, en klik dat aan ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Comgenie op 21-11-2007 10:42 ]

No animals were harmed in the making of this comment.

• bas_vdl
Comgenie schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:42:
Als het goed is heeft het ook een ander taakbalkicoon gekregen, kijk even of je iets 'nieuws' ziet in je taakbalk, en klik dat aan ;)
nee die is er ook neit weet welke je bedoeld, zo;n netwerk share icon

• bas_vdl
Comgenie schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:42:
daar is de vraag al gesteld een lange tijd gelden maar is nooit opgereageerd

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 10:09

Swaptor

Java Apprentice

offtopic:
Gebruik in het vervolg de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop om te reageren op twee posts, in plaats van twee reacties te plaatsen.

Gewoon nogmaals proberen daar? Het lijkt mij iets wat echt door dat stukje software wordt veroorzaakt.
Vertel ons dan iig ook ff over welke versies we het hebben, dat praat makkelijker. ;)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• bas_vdl
Swaptor schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:52:
offtopic:
Gebruik in het vervolg de [afbeelding]-knop om te reageren op twee posts, in plaats van twee reacties te plaatsen.

Gewoon nogmaals proberen daar? Het lijkt mij iets wat echt door dat stukje software wordt veroorzaakt.
Vertel ons dan iig ook ff over welke versies we het hebben, dat praat makkelijker. ;)
live messenger: 8.1 build 8.1.0178.00

msn plus 4.23.0.276
Pagina: 1