Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoon als monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van de HTC TyTN 1 en ik mag binnenkort van T-Mobile een nieuwe telefoon uitkiezen bij verlenging van het abonnement.

Ik ga dan voor de HTC TyTN 2.

Nu is er in principe niets mis met mijn 1e TyTN, maar ik zou het te gek vinden, als ik dat schermpje zou kunnen gebruiken als 2e monitor aan mijn PC, simpelweg omdat ik graag naar de webcamfeed van Radio 3fm kijk, en het me te gek lijkt om deze op dit kleine schermpje weer te geven, terwijl deze naast mijn gewone monitor hangt.

Is er een manier om dit te doen?

Ik heb gezocht met google, maar kom nergens iets tegen, wellicht dat ik de verkeerde zoekterm gebruik, maar ik heb toch net een uurtje gezocht.

In afwachting van jullie reacties,

Addo.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:25

Koppensneller

winterrrrrr

Volgens mij ben je beter af als je je Tytn 1 verkoopt, en voor dat geld een simpel (klein) LCD schermpje terug koopt. Dan is het ook niet moeilijk meer om hem op je pc aan te sluiten.

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 13:49
Je kan 'm toch aansluiten via ActiveSync gebruiken, daar kan je je internet over delen en dan op de browser van je PDA de site zoeken. Overigens kan je beter je telefoon verkopen en van de opbrengst een 2e monitor kopen...
btw radio3fm zuigt...
deze oplossing heeft weinig met electronica te maken, wil je het scherm hardwarematig aansluiten, dan kan ik je al bij voorbaat zeggen dat dit vrijwel onmogelijk is. Probleem is dat iedere fabrikant weer een ander soort scherm en type aansluiting gebruikt. Het is overigens niet _onmogelijk_...

[ Voor 13% gewijzigd door elhopo op 21-11-2007 09:48 ]

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:56
Dit kan, er is software om je ms pda in te stellen als externe monitor... ik ben even de naam kwijt! heb het ooit gevonden in het grote shareware topic voor pocket pc... mocht ik hem zo vinden dan post ik hem hier ;)

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:10
KoppenSneller schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:43:
Volgens mij ben je beter af als je je Tytn 1 verkoopt, en voor dat geld een simpel (klein) LCD schermpje terug koopt. Dan is het ook niet moeilijk meer om hem op je pc aan te sluiten.
elhopo schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:46:
Je kan 'm toch aansluiten via ActiveSync gebruiken, daar kan je je internet over delen en dan op de browser van je PDA de site zoeken. Overigens kan je beter je telefoon verkopen en van de opbrengst een 2e monitor kopen...
oops goed lezen...
Op zich ben ik het eens met jullie. Een 2e monitor is een stuk makkelijker en je hebt een groter beeld. Een 14" tftje is vast nog wel te vinden ergens.

Zoals Genosis ook al zegt: Er is gewoon software voor om dit te doen. Kijk maar:
http://microsoft.blognews...-pda-as-a-second-monitor/

[ Voor 20% gewijzigd door Harmsen op 21-11-2007 09:52 ]

What a fine day for Science! | Specs

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 21:56
Volgens mij zoek jij SideWndow. ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.innobec.com/Gx/sidewindow/sidewindow.jpg

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:56
Precies, en nu schiet de naam van de fabrikant me ook te binnen, innobec toch?
Nou ja, het is gewoon via de kabel van de pda te doen, en is nog vrij snel.

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan, dat is snel!

Ik ga eens kijken of ik ergens dit programma kan vinden!

Bedankt voor jullie snelle reactie!

Tuurlijk snap ik dat ik van dat geld een schermpje kan kopen, maar ik vind juist dit formaat zo leuk.
Ben druk aan het lezen in het Nokia 3310 display aan de LPT poort topic, oud topic, maar erg leerzaam. T heeft me in principe al uit de droom geholpen dat mij dit gaat lukken..

• -DG-
genosis schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:54:
Precies, en nu schiet de naam van de fabrikant me ook te binnen, innobec toch?
Nou ja, het is gewoon via de kabel van de pda te doen, en is nog vrij snel.
Ja Innobec staat op die site. ;)

Sidewindow werkt inderdaad er leuk, alleen gekgenoeg niet op m'n nieuwe pc. :| Net als MaxiVista krijg ik er een BSOD van na het opnieuw opstarten. :? Ook met een verse windows install.

Verwijderd

Topicstarter
Waar heb je dit programma gevonden dan? ik kan het via mijn gebruikelijke kanalen niet vinden..

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:05

BaRF

bijna kerst

is dat programma nog steeds zo traag? heb het twee jaar geleden oid geprobeerd met mn yakumo maar daar zat een behoorlijke vertraging in...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:41:
simpelweg omdat ik graag naar de webcamfeed van Radio 3fm kijk, en het me te gek lijkt om deze op dit kleine schermpje weer te geven, terwijl deze naast mijn gewone monitor hangt.
kan je niet gewoon die feed starten vanaf die phone? ik bedoel het is windows mobile en het heeft standaard een media player, en anders zijn er ook andere wel te vinden...

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou kunnen natuurlijk, maar moet dit dan via GPRS, of kan dit via het kabeltje naar de PC?

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 13:49
lees je wel? ik heb het bovenaan geschreven...

Je kan 'm toch aansluiten via ActiveSync, daar kan je je internet over delen en dan op de browser van je PDA de site zoeken. Gaat dus via de USB kabel...

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

• -DG-
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:15:
Dat zou kunnen natuurlijk, maar moet dit dan via GPRS, of kan dit via het kabeltje naar de PC?
Kan via het usb kabeltje of bluetooth, als activesync draait dan heb je namelijk ook internet op die mobiel.

[ Voor 3% gewijzigd door -DG- op 21-11-2007 11:19 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:15:
of wifi

Verwijderd

Topicstarter
Enorm bedankt voor al jullie advies!

Ik heb het programma ondertussen gevonden, en ga dit straks uitproberen, ook zal ik kijken hoe dat met activesync gaat, heb er altijd gedonder mee. (act. sync dus..)

Bedankt!!

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
psst: iets in mij zegt dat dit hetgene is waar je naar op zoek bent...

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
Nog even een nuttige toevoeging aan dit topic (voor het geval iemand hier terecht komt via de search.)

Met een 2e PC, of laptop die je overhebt kan dit ook.

Namelijk met http://www.maxivista.com/

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-11 15:57

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:55:
Enorm bedankt voor al jullie advies!

Ik heb het programma ondertussen gevonden, en ga dit straks uitproberen, ook zal ik kijken hoe dat met activesync gaat, heb er altijd gedonder mee. (act. sync dus..)

Bedankt!!
Wel fijn dat je het gevonden hebt... marruh wil je ook hier posten hoer je er aan bent gekomen of ik het via niet nader te noemen bronnen.

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Hé, ik gebruik zelf ook al een tijdje innobec sidewindow in combinatie met Samurize..

Ik moet zeggen dat het heerlijk werkt om je mail op te checken of je muziek the besturen, zeker het geld waard!

Met samurize kan je bijvoorbeeld allerlei configs maken om van alles te bedienen.
Ik gebruik hem vooral voor een media remote via wifi..

Ik heb even een filmpje op t internet gezet voor belangstellenden, geen geluid sorry daarvoor..

Groeten..

filmpje op youtube
Pagina: 1