[Digitene] Topfield PVR tf5300d xbox360

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik wil graag mijn xbox360 aansluiten op mijn topfield pvr tf5300d, dit omdat ik nu steeds achter me tv moet kruipen en de kabels te wisselen. Ik heb een scart-splitter. Die werkt niet als de 2 apparaten namelijk tegelijk aanstaan hoor ik geen geluid. 2 apparaten tegelijk is nodig als ik spel wil spelen en film opnemen. Ik heb op google gezocht en ook hier maar helaas biedt het geen soulaas.

met tf5300d xbox360
digitenne xbox360
xbox360 aansluiten op digitenne
en nog meer zoekwoorden/trefwoorden.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik me XBOX360 kan aansluiten op de 2de scartpoort van mijn Topfield PVR tf5300d Alvast bedankt!!

• kaajee
  • Laatst online: 21-12-2025
Thijmen schreef op woensdag 21 november 2007 @ 00:10:
Ik wil graag mijn xbox360 aansluiten op mijn topfield pvr tf5300d, dit omdat ik nu steeds achter me tv moet kruipen en de kabels te wisselen. Ik heb een scart-splitter. Die werkt niet als de 2 apparaten namelijk tegelijk aanstaan hoor ik geen geluid. 2 apparaten tegelijk is nodig als ik spel wil spelen en film opnemen. Ik heb op google gezocht en ook hier maar helaas biedt het geen soulaas.

met tf5300d xbox360
digitenne xbox360
xbox360 aansluiten op digitenne
en nog meer zoekwoorden/trefwoorden.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik me XBOX360 kan aansluiten op de 2de scartpoort van mijn Topfield PVR tf5300d Alvast bedankt!!
Ik zou die hele topfield-xbox verbinding vergeten.....kan alleen maar meer ellende opleveren. Wat moet die topfiels 'doen' met het inkomende signaal van de xbox? Ja weergeven op je scherm, maar wat als ie aan het opnemen is enzo.....?

Waarom neem je ipv een SCART splitter niet een SCART schakelaar? Zoiets.....Dan kunnen beide apparaten tegelijk aan blijven staan, je switch van xbox naar topfield met een schakelaar. Ok je moet idd even met je luie reet van de bank. En als je dat nit wilt zijn er ook scart switchers met een afstandsbediening.

• Oid
  • Niet online
Okay, dank u wel!