Toon posts:

Celeron 600 doet het niet, ook nie na flashen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gister een celeron 600 gekocht..hij deed het niet..geluid deed het niet en onzettend veel blauwe scheremen...ik de boel flashen,zodat ie campatible zou zijn met de celleron 600 en hij geeft nog steeds blauwe schermen, en met name met winamp geeft hij de erro (als ik een mp3'tje wil spelen)

Nullsoft waveuot plag-in v 2.02 (x86)
:MMSYSTEM004 The Specified device is already in use. Wait until it is free, then try again.

:( hij geeft dus helemaal geen geluid.
is de cpu kapot?..of nie

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

die error krijg ik als ik al muziek oid draai met een andere prog

Verwijderd

Zet eerst alle ander soorten progs af die geluid vandoen hebben(icq,....)Zet ook windows geluiden af(brol anyway).
Ik denk niet dat de cpu iets met uw audio te doen heeft.
Als alle andere progies die sound gebruiken afstaab zet dan winamp op en draai een mp3 als het werkt te te beter als niet.....(nief audio kaart???)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een sblive 1024

maar als ik m'n ouwe cpu erin druk doet alles het gewoon ...

en hij geeft niet alleen als hij audio nodig heeft fatal errors maar gewoon als ik een proggie ofzo moet opstarten

Verwijderd

Topicstarter
niemand meer?.....

Verwijderd

Topicstarter
nou kom op...

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Welke versie van Liveware gebruik je ?
Ik heb zelf op mijn oude BH6 mobo met PIII650@728 met Liveware2 ook veel problemen gehad, die ik met de processor daarvoor niet had. Liveware3 loste het probleem op.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:07

Epsilon

[b]Op dinsdag 13 februari 2001 18:44
:( hij geeft dus helemaal geen geluid.
is de cpu kapot?..of nie
nee tuurlijk is die cpu niet kapot want anderes doet ie niks meer en start je comp niet eens op. ik zeg het maar
hij is NIET kapot
je hebt ondersteuning van de fabrikant van je mobo dus die moet je maar raad vragen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook live ware 3

maar het gaat niet om het geluid (ook wel) maar hij geeft bij bijna alles waar hij veel moet denken een fatal error

en het kan zijn dat de mobo het niet 100% ondersteunt,maar als ik heb heb geflashed zou hij het moeten doen,dus daarom weet ik het niet

• Epsilon
  • Laatst online: 16:07

Epsilon

Op woensdag 14 februari 2001 17:28 schreef The_Killing_Guide het volgende:
ik heb ook live ware 3

maar het gaat niet om het geluid (ook wel) maar hij geeft bij bijna alles waar hij veel moet denken een fatal error

en het kan zijn dat de mobo het niet 100% ondersteunt,maar als ik heb heb geflashed zou hij het moeten doen,dus daarom weet ik het niet
Check nog een keer of je koeler goed vast zit. (en hoezo "als ie veel moet doen" als je een tweaker bent draai je natuurlijk altijd }:O)
als je proc te heet wordt krijg je ook fatal errors

Verwijderd

Topicstarter
ja..hij staat op ongeveer 40 graden,das niet veel

Verwijderd

Topicstarter
is het nou zooo moeilijk:?

• Freggel_United
  • Laatst online: 01-07-2025
1. Type niet te snel, en lees wat je getypt hebt ("Bekijk Bericht" is errug handig)
2. Controleer of je connector helemaal schoon is... (keer socket doorblazen etc.)
3. Haal alles uit je systeem behalve cpu+mem+video... doe nu een voor een alles er weer in (sound, netwerk, de rest van de muk)... iedere keer windows herstarten (en pc uit als je wisselt (is wel handig))... Zo kun je proberen waar het aan ligt...
4. Celeron 600's hebben een coppermine core, misschien kan je mobo die niet aan (check iegv je voltage's, fsb en multipliers)
5. Veel suc6

Ik heb lange tijd met een Celly 600 gewerkt, maar heb em de deur uit gedaan omdat ie een beetje te traag werd... nu Duron 750 :) (moet je ook maar halen als het echt niet wil lukken :):))

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

Topicstarter
ik zal es kijke,

Verwijderd

Topicstarter
het licht dus aan m'n sblive 1024

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij had ik altijd live ware voor 98 erop en ik heb nu ME, kan het zijn dat als iklive ware 3 erop gooi voor ME dat ie het dan doet

live ware is nogal groot 25mb :)

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het hoor

Verwijderd

als je cpu verrot zou zijn zou je compje nije eens opstarten...

windows is gewoon verrot of je geluidskaart :)

install windows ff opnieuw ofzo
Pagina: 1