Zoals de titel al zegt: mijn Netgear router ( WGR614) zoemt/piept. Het is een heel hoog k*tgeluid. Weet iemand heo dit kan? Of hoe dit verholpen kan worden?
Groeten TW
Groeten TW
[ Voor 9% gewijzigd door sjongenelen op 20-11-2007 23:19 ]
you had me at EHLO
[ Voor 28% gewijzigd door Patriot op 20-11-2007 23:23 ]
Dat ligt eraan wat er piept. Als het piepgeluid uit een geschakelde voeding afkomstig is, zal een dot lijm dat gepiep verminderen.Patriot schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:22:
EDIT: Een dot lijm is dus geen remedie, althans, dat lees ik op internet.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Nou, volgens mijn bronnen op internet gaat een condensator (daar ga ik even van uit) na het piepen gewoon hardstikke deaud. Dan is een dot lijm wel een remedie voor het piepen, maar dat ding zal uiteindelijk toch nog stuk gaan?Onbekend schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:25:
[...]
Dat ligt eraan wat er piept. Als het piepgeluid uit een geschakelde voeding afkomstig is, zal een dot lijm dat gepiep verminderen.
Dit is niet helemaal waar.Patriot schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:27:
[...]
Nou, volgens mijn bronnen op internet gaat een condensator (daar ga ik even van uit) na het piepen gewoon hardstikke deaud. Dan is een dot lijm wel een remedie voor het piepen, maar dat ding zal uiteindelijk toch nog stuk gaan?
Verwijderd
eeuh vertalingVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:22:
Oke..ik heb m nu in een krant ingepakt en daarna in een schoenendoos gedaan. Nu hoor ik niks meer...of is dit gevaarlijk...brandgevaar ofzo???
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq