Submit credits

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:36
Het valt me op dat ik regelmatig geen credits krijg voor nieuwssubmits.

Zo maakte ik een nieuwssubmit voor nieuwe ForceWare drivers, waarvan de link nog niet gesubmit was. Paar dagen later staat het artikel in de meuktracker, met een andere naam bij de submit. Ok, kan gebeuren als iemand eerder is en een andere link invoert.

Maar ik heb ook GPU-Z 0.1.1 gesubmit, paar dagen laten staat het artikel er, zonder credits voor de submit. Alleen een bron, meer niet.

Ook nu weer, heb ik gesubmit dat tweakers.net genomineerd is voor website van het jaar 2007 (zie ook het topic @ HK), maar wederom krijg ik geen credits voor de submit.

Ik weet niet hoe dit komt, maar ik vind het ergens wel slordig aangezien tweakers.net toch leeft van de nieuwssubmits van haar users. Ik wil hier geen hele discussie over starten want ik heb geen tijd teveel ofzo :P Maar gelieve hier voortaan op te letten :>

p.s. ik bedoel dus dat er helemaal geen referentie is naar een submitter.

[ Voor 4% gewijzigd door Avalaxy op 20-11-2007 22:33 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat gebeurt wel vaker. Dan is iemand je toch voor geweest en die iemand kan ook van T.net zelf zijn (dan komt er volgens mij geen bron bij te staan). (Zie ook de search, dit soort topics zijn al vaker in het verleden geweest.)

En vergis je niet: T.net zit best goed bovenop het nieuws de laatste tijd. _O_

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 20-11-2007 22:39 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
leonpwner1 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:33:
Ik weet niet hoe dit komt, maar ik vind het ergens wel slordig aangezien tweakers.net toch leeft van de nieuwssubmits van haar users. Ik wil hier geen hele discussie over starten want ik heb geen tijd teveel ofzo :P Maar gelieve hier voortaan op te letten :>
Aansluitend bij wat pven ook al zei, aangezien hij goede dingen roept, wij 'leven niet van de nieuwssubmits van onze users'. De submits zijn erg handig voor de bijzondere nieuwsfeiten, maar zaken die op iedere website genoemd worden en zonder al te veel moeite ook door ons zelf gevonden zullen worden hoeven eigenlijk niet gesubmit te worden. Die vinden we namelijk zonder de submit ook wel. Bijzondere nieuwsjes of meukjes moet je vooral submitten echter :) .

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bovendien is de ene redacteur niet de andere; het kan wel eens voorkomen dat een item niet geplaatst wordt, maar een paar uur later toch interessant genoeg wordt bevonden om toch geplaatst te worden. Dan kan het dus zijn dat iemand het item als eerste ingestuurd heeft, maar toch een andere naam als submitter wordt vermeld. Dat betekent niet dat we je submit niet op prijs stellen! We kunnen echter niet elke submitter de credits geven.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Rest mij alleen nog pven even te bedanken voor zijn complimentje :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.