Ik heb nu sinds een weekje een lekkere vette DIMM van 256MB (PC133) op mijn Asus P3B-F draaien, maar precies sinds die week ondervind ik ook veel meer problemen dan normaal: Bij UT ben ik er deze week een keer of vijf uitgegooid (daarvoor nog nooit), en daarnet had ik zelfs een unhandled exception waar Win2000 finaal op hing (de eerste keer dat zoiets gebeurt).
Het probleem is dat ik wel vermoed dat dit nieuwe reepje de oorzaak is, maar het hoeft het helemaal niet te zijn: de meeste tijd draait het allemaal prima.
Weet iemand of er een programmaatje is dat mijn geheugen op integriteit test? (Bijvoorbeeld iets dat twee gedeelten van het geheugen met dezelfde data volgooit, kijkt of het ook daadwerkelijk hetzelfde terugkomt en op die manier het fysieke geheugen afgaat)
Thnx
Het probleem is dat ik wel vermoed dat dit nieuwe reepje de oorzaak is, maar het hoeft het helemaal niet te zijn: de meeste tijd draait het allemaal prima.
Weet iemand of er een programmaatje is dat mijn geheugen op integriteit test? (Bijvoorbeeld iets dat twee gedeelten van het geheugen met dezelfde data volgooit, kijkt of het ook daadwerkelijk hetzelfde terugkomt en op die manier het fysieke geheugen afgaat)
Thnx
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1