8800GT topic dicht zonder dat er een nieuwe is?

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Topicstarter
sorry maar het hoge woord moet eruit!

ik heb al vaker gezegd dat ik vind dat mods heel snel dingen verwijderen, op slot gooien etc. etc.

Als je een topic sluit, zorg dan dat mensen verder kunnen posten in een volgend topic.

Hier een reactie die ik net aan het typen was voor iemand:
scorpio schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:45:
[...]
Maar ik lees je opmerking over 26A op de 12 Volt lijn?!!!!!!!
Ik ken weinig voedingen die dat hebben vandaar de vraag.
Ik heb een Huntkey LW-6400HG deze zegt op de spec:
14A is echt veel te weinig. het klopt enigszins dat de kaarten veel vragen van de 12V. Ik heb een enermax liberty 500 en trekt geloof ik 24A. De Tagan 480W trekt zelfs 28A. En beide voedingen heb ik nog steeds. Ultragoeie dingen!!!

Ik heb een zalman ZM400A-APF gehad en die trok het niet meer allemaal. 11.6V 12V lijn en beeld viel vaker tijdens zware games stil.
Zoals je al zegt, niet iedere voeding heeft zoveel. De ultra high ends hebben dit ook niet. De corsair 620watt bijvoorbeeld...uitstekende voeding, maar heeft dit ook niet. Staar je niet blind op ultra hoge amp-waardes. 22A is meer dan zat. Zou toch van de zotte zijn als je met een liberty 500W nog geen 8800Ultra kon draaien.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nerds raken snel geïrriteerd, vooral als je schijt hebt aan grammatica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:46

HugoBoss1985

Xenotech

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:17:
Nerds raken snel geïrriteerd, vooral als je schijt hebt aan grammatica.
Ik raak altijd geïrriteerd van mensen die zeggen dat nerds snel geïrriteerd raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

TS heeft een punt; dicht voordat er een nieuwe is; al is het discutabel.
De mod heeft niet de verantwoordelijkheid om een nieuwe te openen, maar de oorspronkelijke TS inlichten is absoluut een mogelijkheid waar rekening mee gehouden dient te worden.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 18:21

Sebazzz

3dp

Ik raak snel geirriteerd aan slechte grammatica/interpunctie en aan mensen die zeggen dat nerds snel geirriteerd raken :(

Ontopic: Je had eigenlijk een TR moeten aanmaken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Sebazzz op 20-11-2007 20:23 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[hele lange zin]
En ik was net deze post aan het typen toen die dicht ging, omdat het me teveel werk was om foto`s te maken voor een mede tweaker, ze dan te resizen voor de policy, te hosten, en een post te maken die ik niet kan "versturen" omdat in de tussentijd het topic is dicht gezet, gooi ik hem hier maar lekker neer. Ging ook over dat 26A "probleem"
[/ hele lange zin]

1e foto laat zien hoe het op de doos staat.

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/3584/26aqh4.th.jpg
de 26A die hij volgens de doos vereist.

Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/9316/8800gtri6.th.jpg
Voorkant van de Asus doos, ze maken wel heel erg duidelijk wel spel er bij de bundel zit.

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/3036/8800gtdoosme6.th.jpg
En het gevaarte klapt open, en ze doen het nog eens dunnetjes over.. :O

Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/7215/inhoudjx1.th.jpg
Niet op de foto maar wel in de doos, Voedingssplitter, Driver cd, "Een of ander groen stuk pcb met een fan er op ;)"

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/8074/kaartinkastyt0.th.jpg
En hier woon(dtdttddddttddttd zelf kiezen voor de zeikerds) hij nu :)

In 3d mark doet die niet echt zijn best krapjes 8k
Maar ik denk dat ik AA enzo aan het laten staan ofzo. (hoop ik :9 )

[ Voor 6% gewijzigd door Bigbadkip op 20-11-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Topicstarter
offtopic:
"geirriteerd" moet met een TREMA op de i.
"woond" moet zijn woonT....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HugoBoss1985 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:18:
[...]

Ik raak altijd geïrriteerd van mensen die zeggen dat nerds snel geïrriteerd raken...
Nerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:22:
Ik raak snel geirriteerd aan slechte grammatica/interpunctie en aan mensen die zeggen dat nerds snel geirriteerd raken :(

Ontopic: Je had eigenlijk een TR moeten aanmaken ;)
Nerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:12

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Heren, dit is niet de plek om beleid te bespreken, dat snappen jullie ook denk ik. Daarvoor is een forum als Lieve Adjes in het leven geroepen.

Verder vind ik op zich dat je best een valide punt hebt.
Ik zou dolgraag zien dat ik een topic pas hoef te sluiten zodra er een nieuw deel staat. Echter zitten daar haken en ogen aan. Het eerste wat in dit geval bij mij op komt:
"Als ik dit topic niet gesloten had, zou er dan wel een nieuw deel gestart zijn?"
Of had het niemand opgevallen dat we over de 500 posts zaten?
De praktijk komt meestal op het tweede uit. Je moet dus ergens een grens trekken.

Om zoiets goed te laten verlopen is het van belang dat jullie ook opletten en merken dat een deel bijna vol zit. Dan kan werk aan een nieuw deel vast gestart worden, door de originele TS of iemand anders, en op tijd klaar zijn zodra de 500 posts worden gehaald.

Ik wil er dus best aan mee werken, graag zelfs, maar daarvoor zijn betrokken users nodig.
En als ik kijk naar de hoeveelheid feedback uit het 8800GT topic dan heb ik totaal niet de indruk dat het er in zit, aan jullie natuurlijk om het bij het volgende deel anders te doen zodat we met 'traditie' kunnen breken :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Deathchant schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:16:
Als je een topic sluit, zorg dan dat mensen verder kunnen posten in een volgend topic.
Het staat mensen vrij een (goed!) vervolgdeel te openen. Dat is geen taak voor ons als moderators :)

Wacht dus even tot iemand een nieuw deel heeft gemaakt, of als je jezelf in staat acht een goede openingspost te maken (en deze bij te houden) kan je dat topic ook zelf openen natuurlijk :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ultraman op 21-11-2007 16:59 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.