sorry maar het hoge woord moet eruit!
ik heb al vaker gezegd dat ik vind dat mods heel snel dingen verwijderen, op slot gooien etc. etc.
Als je een topic sluit, zorg dan dat mensen verder kunnen posten in een volgend topic.
Hier een reactie die ik net aan het typen was voor iemand:
Ik heb een zalman ZM400A-APF gehad en die trok het niet meer allemaal. 11.6V 12V lijn en beeld viel vaker tijdens zware games stil.
Zoals je al zegt, niet iedere voeding heeft zoveel. De ultra high ends hebben dit ook niet. De corsair 620watt bijvoorbeeld...uitstekende voeding, maar heeft dit ook niet. Staar je niet blind op ultra hoge amp-waardes. 22A is meer dan zat. Zou toch van de zotte zijn als je met een liberty 500W nog geen 8800Ultra kon draaien.
ik heb al vaker gezegd dat ik vind dat mods heel snel dingen verwijderen, op slot gooien etc. etc.
Als je een topic sluit, zorg dan dat mensen verder kunnen posten in een volgend topic.
Hier een reactie die ik net aan het typen was voor iemand:
14A is echt veel te weinig. het klopt enigszins dat de kaarten veel vragen van de 12V. Ik heb een enermax liberty 500 en trekt geloof ik 24A. De Tagan 480W trekt zelfs 28A. En beide voedingen heb ik nog steeds. Ultragoeie dingen!!!scorpio schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:45:
[...]
Maar ik lees je opmerking over 26A op de 12 Volt lijn?!!!!!!!
Ik ken weinig voedingen die dat hebben vandaar de vraag.
Ik heb een Huntkey LW-6400HG deze zegt op de spec:
Ik heb een zalman ZM400A-APF gehad en die trok het niet meer allemaal. 11.6V 12V lijn en beeld viel vaker tijdens zware games stil.
Zoals je al zegt, niet iedere voeding heeft zoveel. De ultra high ends hebben dit ook niet. De corsair 620watt bijvoorbeeld...uitstekende voeding, maar heeft dit ook niet. Staar je niet blind op ultra hoge amp-waardes. 22A is meer dan zat. Zou toch van de zotte zijn als je met een liberty 500W nog geen 8800Ultra kon draaien.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar