WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Verwijderd
Je moet ook opletten dat die videokaart twee uitgangen heeft, omdat je twee schermen aan wilt sluiten. Okay, even gechecked, dat heeft 'ie.
Je zou ook twee keer de game op kunnen starten, maar ook dat hangt af van de flexibiliteit van de game (mag je twee instanties draaien, hoe worden de gamepads herkend, is er een LAN optie, is je PC snel genoeg).
Waarom wil je ze eigenlijk allebei op een ander scherm laten spelen? Is het beeld anders te klein of is het niet leuk als je bij elkaar af kan kijken? (lijkt me niet echt issue voor 7-jarigen)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 19:10 ]
Wat betreft het kopen van een videokaart: dat soort vragen horen hier niet thuis.
je moet idd horizontal splitscreen ondersteuning hebben in je game, en dan nog eens een game die je dual monitor resolutie ondersteundDECOY88 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:10:
misschien dat je het red met een dual screen opstelling dat hij het beeld over beide monitoren trekt en dat precies in het midden de splitsing player 1 en player 2 krijg. dit zal alleen mogelijk zijn met 2 monitoren die dezelfde resolutie gebruiken.
Verwijderd
ik zou als een split kabel pakken voor je monitor en gaan werken met splitscreen zodat je dus 1 heel breed scherm hebt.
nu kun je als je game dit ondersteund je splitscreen op verticaal zetten, dan zal als alles goed is de ene helft op je linkerscherm komen en dus logisch gezien de rechthelft op rechter scherm komen,
zorg wel dat je allebij de monitoren op de zelfde resolutie hebt staan
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 09:48 ]
Echter, ik denk dat Aziona het inmiddels vast wel gefixed heeft. Laat deze oude
Dit topic is gesloten.
![]()