Toon posts:

Sony Vaio Notebook start niet meer op na Geheugen upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 519 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goededag allemaal,

Nadat ik zonet mijn intern geheugen heb geprobeerd te vervangen start mijn laptop niet meer op.
Wat er gebeurt:
Ik klik de laptop aan dmv de startknop, hierna hoor ik hem starten, het lampje van de processor brand even, gaat daarna uit, een de lampjes van Numlock, Capslock en Scrollock blijven branden. Het schrem blijft zwart en verder gebeurt er helemaal niets meer. (Ik heb dus ook niet de kans om de BIOS te openen)

Mijn laptop: Sony Vaio FE31-H

Ook nadat ik het orginele geheugen terug heb geplaats start hij niet op. Ik heb alles gedaan volgens de meegeleverde handleiding.

Ik heb op mijn laptop gegevens staan die ik zaterdag zeer dringend nodig heb, hopelijk is er dan een oplossing...

Kunnen jullie mij soms verder helpen?

Alvast Hartelijk bedankt,
Groet,

Bob

P.s. Ik heb de sony helpdesk vanmiddag al gebeld, het mannetje waarmee ik heb gesproken zou me "direct" terugbellen, de helpdesk is inmiddels gesloten en niemand heeft mij teruggebeld.

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kun je niet wachten tot morgenochtend en Sony terugbellen? Zij zullen je waarschijnlijk beter kunnen helpen. Verder kun je natuurlijk wel de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie, ik was al van plan om Sony morgenvroeg terug te bellen. Maar ik dacht dat het misschien een vaker voorkomend probleem was, met misschien wel een simpele oplossing.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

Swaptor

Java Apprentice

In het geval dat je je laptop echt dringend moet hebben i.v.m. de gegevens die er op staan kan ik je in ieder geval aanraden om een externe behuizing voor je 2.5" HD te kopen.
Kosten anderhalve habbekrats en zijn met enig schroefwerk erg eenvoudig in het gebruik.

PW linkje

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, het probleem is opgelost.

Ik had het geheugen niet ver genoeg in het slot geduwd voordat ik het erin klikte. Stomme fout dus. Ik vond wel raar dat er helemaal geen foutmeldingen werden gegeven...

Het geheugen dat ik heb gebruikt en perfect werkt is:
Kingston M12864E40 (Pricewatch vindt hem niet)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 09:16 ]