One-day shopping event

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 15:03
Komende vrijdag is er een shoppingevent van Apple. Ik heb online is wat rondgesnuffeld maar kon niet zoveel bijzonders vinden erover. Is dit event uberhaupt geldig in de NL stores? In de online store? en in de franchises??

En, wat zal de korting zijn, als we kijken naar voorgaande jaren?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Waar heb je het over? :P Heb je een linkje?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 15:03
Hmm nee want het zit in mijn mailbox. Mailtje van Apple. Ik ga er even een screenshot van maken :)

update: Afbeeldingslocatie: http://www.dreamstudio.nl/oneday.png

[ Voor 23% gewijzigd door sjobiscity op 20-11-2007 19:24 ]

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Dit is een 'black friday sale' zoals in Amerika een traditie is de vrijdag na Thanksgiving. Hier doen, zoals onderaan bovenstaande plaat te zien is, Nederlandse shops niet aan mee.

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:15
Vorig jaar was er de vrijdag voor 5 Dec ook zoiets . Toen was de Macbook bijvoorbeeld 100 euro goedkoper . En iPods waren ook goedkoper .

Verwijderd

carfreak02 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:29:
Vorig jaar was er de vrijdag voor 5 Dec ook zoiets . Toen was de Macbook bijvoorbeeld 100 euro goedkoper . En iPods waren ook goedkoper .
Was het op die vrijdag voor de december ook in Nederland?

Verwijderd

Dat is idd Black Friday en daar doen we in Nederland niet aan...

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:06
het is wel tof als ze dat wel eens zouden doen, voor sinterklaas, zoals carfreak02 dat zei

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik weet toch zeker dat dit vorig jaar in Nederland ook zo was, ik denk dat carfeak02 dat ook bedoelt. Er was toen geloof ik 89 euro korting op een iMac, ik heb er toen naar gekeken namelijk.

Edit: gevonden... http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=2498

[ Voor 16% gewijzigd door Frietsaus op 20-11-2007 22:29 ]

• carfreak02
Ja dat bedoel ik ook . Zoals ik zei verschillende kortingen op Apple hardware o.a. 100 euro op de Macbook.

Verwijderd

Leuk idee van Apple! Alleen nog helaas nog geen geld voor. :9

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Mmm nog niks voor Nederland zo te zien, op MacRumors staat nu wel nieuws over dat het bij de Apple Store is en in verschillende amerikaanse shops, maar niks voor NL... Iemand? Ik hoop dat er met kerst korting komt ofzo, niet nu... Wat denken jullie?

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Zou je deze korting ook met btw aftrek erbij kunnen doen als je het via een bedrijf koopt? Aangezien je dan zeg maar 2x korting krijgt. Heeft iemand daar ervaring mee?

Verder top actie! :) Kan niet wachten om mijn Macbookje in ontvangst te nemen :>

• carfreak02
Vrijdag is het dus hier . :)

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:08
wace schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:14:
Zou je deze korting ook met btw aftrek erbij kunnen doen als je het via een bedrijf koopt? Aangezien je dan zeg maar 2x korting krijgt. Heeft iemand daar ervaring mee?

Verder top actie! :) Kan niet wachten om mijn Macbookje in ontvangst te nemen :>
BTW is geen korting of iets dergelijks (ik bedoel, het maakt niet uit hoe duur of goedkoop Apple zijn producten maakt), dus dat lijkt me geen probleem. Iets als onderwijskorting is misschien wel een probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door praseodymium op 27-11-2007 17:53 ]

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kreeg vandaag een mailtje van Apple Nederland dat de actie vrijdag 30 november in Nederland is. Verder is er nog niets bekend over de hoogte van de korting.

Verwijderd

Dat is goed nieuws!

Heeft iemand enig idee of deze korting ook met je ADC korting gecombineerd kan worden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:11:
Dat is goed nieuws!

Heeft iemand enig idee of deze korting ook met je ADC korting gecombineerd kan worden?
Kan niet denk ik, ADC gaat via de Online Store, de actie geldt alleen voor retail stores.

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:39
Jammer, 2 weken te vroeg voor mij :(. Hoop wel eigenlijk dat ze wat vaker met acties zullen komen :).

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:58

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:28:
[...]

Kan niet denk ik, ADC gaat via de Online Store, de actie geldt alleen voor retail stores.
de actie is toch juist alleen voor de online store?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Verwijderd

Flipm0de schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:06:
[...]
de actie is toch juist alleen voor de online store?
Volgens mij ook ja. Theoretisch zou ik dan ook nog m'n ADC korting moeten kunnen krijgen.
Ik sta nu op het punt om een Macbook Pro te bestellen, maar als dit kan, dan doe ik dat natuurlijk vrijdag. :)

Verwijderd

Hier ben ik ook benieuwd naar, als de korting in combinatie met de educatieve korting zou kunnen worden gebruikt zou dit een erg aantrekkelijk moment zijn om een mac aan te schaffen.

• Rox_NL
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 01:00:
Hier ben ik ook benieuwd naar, als de korting in combinatie met de educatieve korting zou kunnen worden gebruikt zou dit een erg aantrekkelijk moment zijn om een mac aan te schaffen.
Bij de Amerikaanse actie was het in ieder geval niet mogelijk om de korting te combineren met andere kortingen, zal dus in Nederland ook wel niet mogelijk zijn ;).

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:53
In de Apple Store staat deze banner:
http://store.apple.com/Ap...aigns/black_friday_teaser

:)

Is alleen voor de online store begrijp ik?

Edit: ja dus: Deze kortingsactie is geldig op 30 november 2007 tussen 00:01 uur en 23:59 uur (GMT), uitsluitend bij de Apple Online Store. De actieprijzen gelden alleen zolang de voorraad strekt.

[ Voor 32% gewijzigd door Xcalibur op 28-11-2007 08:41 ]

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
Is er iets al bekend over wat de kortingen zullen zijn dan? Ik zit te wachten op de Pernyn macbook pro en als je de korting mag gebruiken i.c.m. mijn ADC korting dan zal ik toch voor de Santa Rosa gaan.

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Is er ook korting voor Leopard?

• Rox_NL
  • Niet online
Ibix schreef op woensdag 28 november 2007 @ 08:54:
Is er iets al bekend over wat de kortingen zullen zijn dan? Ik zit te wachten op de Pernyn macbook pro en als je de korting mag gebruiken i.c.m. mijn ADC korting dan zal ik toch voor de Santa Rosa gaan.
Apple's traditie is wel dat aanbiedingen niet te combineren vallen. Dat zal hier dus ook wel voor opgaan. Je kunt dus kiezen voor of je ADC korting of de Black Friday korting.

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

DoctorV64

Cosmopoliet

Voor 59 euro een wireless MM gratis opgestuurd is voor mij een leuke korting. Bij deze dus besteld :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Verwijderd

Aardige jongens inderdaad, fijne korting op een macbook. Dan kun je met goed fatsoen maar 1 ding doen: bestellen :)

Verwijderd

Ik heb 't gecheckt en kan melden dat de ADC korting inderdaad niet te combineren is met de aanbiedingen van vandaag.

Ach, de MacBook Pro zat er toch niet tussen, dus ik heb vandaag sowieso gewoon die MBP met ADC korting besteld. Wel m'n Mighty Mouse en Tech Air tas apart besteld, aangezien dat wel een mooie korting was!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

DoctorV64

Cosmopoliet

NIet te geloven, gisteren besteld en betaald meteen. Wel een verzendbericht gehad. Guess what, staat de postbode net aan mijn deur met mijn MM :D
Toppertje dit van Apple!

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

DoctorV64 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:11:
NIet te geloven, gisteren besteld en betaald meteen. Wel een verzendbericht gehad. Guess what, staat de postbode net aan mijn deur met mijn MM :D
Toppertje dit van Apple!
Dit heeft de Apple store altijd, ze houden standaard een lange levertijd aan maar meestal is het de volgende dag er al :)

Voor mij zat er deze keer helaas niks bij :)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Verwijderd

Toch gister nog even een paar Airport Express'jes besteld :)

Scheelde me weer 11 euro p st.
Pagina: 1