Laatst heb ik een nieuw spel gekocht. Call of Duty Modern Warfare, ik speelde dit spel met mijn oude video kaart : Nvidia Geforce 6600GT. Het spel draaide wel alleen met heel lage fps ( 10-15 fps). Ik ben daarna naar de winkel gegaan en heb een nieuwe Club3D Geforce 8800 GTS ( 640 MB, 320 Bit)gekocht. Nu speel ik Call of duty Modern warfare met een goede fps ( 100-150 fps), maar na een half uurtje (online en single player)spelen krijg ik schokkerig beeld en fps drops van onder de 10 fps. Als ik dan nog even doorspeel krijg ik allemaal rare blokken in mijn beeld, de tekst worden ook allemaal blokken en ook als ik in het menu zit blijft dit doorgaan. Pas als ik terug ben in het hoofdmennu is het voorbij. Maar als ik dan weer een server inga is het binnen 5 minuten weer mis.
Mijn pc :
Asus A8N-SLI moederbord met Nforce 4 chipset
1 GB DDR2 geheugen
Geforce 8800 GTS 640 MB 320 Bit
AOpen 450 Watt voeding
Nu ben ik weer naar de winkel geweest, en daar de pc aangesloten maar geen probleem te vinden. Ik heb verder alles correct aangesloten op de kaart zelf (en de rest natuurlijk). Ze zeiden daar dat het aan de voeding kan liggen maar omdat wij daar geen problemen konden vinden heb ik mijn pc maar weer meegenomen. Nu wil ik graag weten of dit door de voeding kan komen of dat de TFT monitor (een LG 15 inch, redelijk oud, vga aangesloten) er ook mee te maken kan hebben.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
MvG HrH
Mijn pc :
Asus A8N-SLI moederbord met Nforce 4 chipset
1 GB DDR2 geheugen
Geforce 8800 GTS 640 MB 320 Bit
AOpen 450 Watt voeding
Nu ben ik weer naar de winkel geweest, en daar de pc aangesloten maar geen probleem te vinden. Ik heb verder alles correct aangesloten op de kaart zelf (en de rest natuurlijk). Ze zeiden daar dat het aan de voeding kan liggen maar omdat wij daar geen problemen konden vinden heb ik mijn pc maar weer meegenomen. Nu wil ik graag weten of dit door de voeding kan komen of dat de TFT monitor (een LG 15 inch, redelijk oud, vga aangesloten) er ook mee te maken kan hebben.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
MvG HrH