[Vista] haperen van muziek in vista met nieuwe laptop ...

Pagina: 1
Acties:

• Mighty 5nake
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-04-2025
hallo ,ik heb een probleem waar ik even jullie aandacht wil voor vragen
het betreft mijn 2 weeken oude laptop (HP DV6599.eb)
iedere keer waneer ik mp3's afspeel in WMP of Winamp en ik open programma's of voornamelijk
internet explorer,dan begint het mp3'tje te haperen, dit is vrij irritant na 2 weken dus ik ben om een externe soundkaart geweest via usb,dacht dat mss dan het probleem was opgelost
heb laatste nieuwe drivers gedownload ,windows geupdate,en de drivers van de HP site gedownload,Bios geflashed,maar helaas heb ik noch Steeds het probleem,vreemd is ook dat soms om onbekende reden het mp3's in super slow motion speelt,maar dat gebeurt nadat ie een paar keer gewoon heeft gehapert.

mijn systeem is een intel Core Duo T7300 2.00ghz x2 , 2Gig ram , 160 Gig HDD ,Geforce Mobile 8400.

hopelijk heeft iemand raad voor mij,thanx ;)

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is het mogelijk dat er ergens een onderdeel van je pc oververhit is? Check je temps. etc eens, dit kan voor prestatieproblemen zorgen.

• Mighty 5nake
Mathijs1 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:03:
Is het mogelijk dat er ergens een onderdeel van je pc oververhit is? Check je temps. etc eens, dit kan voor prestatieproblemen zorgen.
hoogst onwaarschijnlijk,aangezien het een nieuw model van HP is en alles ziet er normaal uit dusja ...
nu is er iets bijgekomen ,waneer ik internet gebruik dan loopt mijn MP3 tje compleet vast,en waneer ik dan trug direct op die mp3 klik zegt windows "RPC-server is niet beschikbaar"

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-02 22:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er is ergens iets bekend geweest over dit probleem als je netwerkkaart gebruikt werd. Was een probleem van het samen gebruikmaken van de geluidskaart en netwerkkaart dat dit soort problemen kan geven. Ik denk dat het ook in het nieuws is geweest op de FP, dus gebruik de search ff voor wat meer info. Het is iig een bekend probleem en er is een oplossing voor, ik weet alleen zo nu even niet welke.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Mighty 5nake
Hero Of Time schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:03:
Er is ergens iets bekend geweest over dit probleem als je netwerkkaart gebruikt werd. Was een probleem van het samen gebruikmaken van de geluidskaart en netwerkkaart dat dit soort problemen kan geven. Ik denk dat het ook in het nieuws is geweest op de FP, dus gebruik de search ff voor wat meer info. Het is iig een bekend probleem en er is een oplossing voor, ik weet alleen zo nu even niet welke.
nu je dit zegt,Vista heeft de drivers voor mn netwerkkaart zelf geinstaleerd dus dacht ik niet verder te zoeken,maar aangezien je me dit nu verteld heb ik wel de drivers van HP liggen,en aangezien HP hun producten zo wel niet uit de fabriek laat komen kan het mss daarmee opgelost zijn als ik de juiste drivers install. ,ik probeer dit even,alvast bedankt

edit :

heeft dus ook niet geholpen,terwijl ik nu deze reply typ is het bezig aan het gebeuren :s

[ Voor 5% gewijzigd door Mighty 5nake op 25-11-2007 22:19 ]