Archiveren oude gegevens en foto's

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:00
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, ik ben op zoek naar een stukje software om het een en ander te kunnen archiveren en gemakkelijk in te zoeken.

Het betreft het verleden van een Stichting, het AKV de sikken (Algemene Karnavals vereniging).
Er moet namelijk van alles in komen te staan.

- Leden van de raad van 11 (met foto's en namen)
- Jeugdraad
- bestuur
en eventueel nog genoems waardig heden zoals carnavlas motto's en liederen.

Weet iemand misschien of hier een programma voor is ? misschien iets met scholen of zo, die zijn op de zelfde manier op gebouwd.
Mocht er niet echt iets zijn maar misschien heeft er iemand van jullie nog een idee en/of tips om zo iets op te zetten.

Teteringen

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:05
Wat zijn je eisen dan van het tooltje? Heb je al gekeken naar Google Picasa?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat heeft dit met archiveren te maken? Ik had haast Alfresco geroepen, maar dat lijkt me voor een fotoverzameling overkill. Dan zou ik gewoon een simpel klein CMSje nemen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Arie26
smeerbartje schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:49:
Wat zijn je eisen dan van het tooltje? Heb je al gekeken naar Google Picasa?
Nee nog niet naar gekeken, maar volgens mijn is google Picasa meer gericht op foto's dan op mensen en teksten.

Teteringen

• Arie26
Is er misschien een soort software zo iets als www.schoolbank.nl of zo iets, wat je kan draaien vanaf je PC

Teteringen