M'n PC heeft altijd vlekkenloos gedraaid op het gene na dat 4 usb poorten kapot zijn en de HDD LED. Gisteravond had ik de PC uitgezet en achterop de schakelaar omgedraaid, maar toen ik vanmiddag de PC wilde opstarten, gingen alleen mijn fans draaien op 100% en ook m'n CCFL's gingen aan, maar ik kreeg geen beeld (No signal staat er) en het toetsenbord reageerde ook niet op de "Num-lock" toets. Nu heb ik de BIOS gereset d.m.v. de bios jumper om te schakelen en weer terug te zetten, maar hij doet precies het zelfde. Ik vind ide vrij raar, want er is niks veranderd, enkele maanden geleden is er van 2GB naar 4GB ram over gestapt, maar dat loopt al lang goed.
Config:
CPU: E6600 @ 2,5 GHz
MOBO: MSI P965 Neo-F
RAM: 4x 1GB PC5300
VGA: ATi X1950XT 256MB
HDD: Seagate Barracuda 7200.10 320GB
Ik heb de troubleshooter van hangne ne opstart problemen door gelezen, maar er is niet echt iets was mijn kan helpen wat erin staat, slechts bios reset, maar die heb ik al verricht.
Config:
CPU: E6600 @ 2,5 GHz
MOBO: MSI P965 Neo-F
RAM: 4x 1GB PC5300
VGA: ATi X1950XT 256MB
HDD: Seagate Barracuda 7200.10 320GB
Ik heb de troubleshooter van hangne ne opstart problemen door gelezen, maar er is niet echt iets was mijn kan helpen wat erin staat, slechts bios reset, maar die heb ik al verricht.