Toon posts:

Project- uren management software

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Lezer,

Ik ben op zoek naar software (gratis) voor het bijhouden van projecten en uren. Het liefst een applicatie die online werkt, en waarmee ik dus via mijn browser kan inloggen. Heeft een van jullie hier ervaring mee?

Waar moet de software aan voldoen:

Invoeren bestaande/nieuwe projecten
Invoeren uren
Invoeren facturen
Beheer van klanten

Alvast bedankt voor jullie reactie.

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Welkom op GoT. :)

Er wordt hier wel een beetje eigen inzet verwacht. Welke pakketten ben je zelf al tegengekomen? Wat vond je daar goed/minder goed aan?

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Gratis weet ik niet :) wij hebben hier op het werk zelf een pakket laten ontwerpen daarvoor.

Lekker zijn is een gave :)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom op GoT jansen22 :)

Je stelt een vraag maar ik mis nog wat informatie zoals welke software je al bekeken hebt, waarom het niets is, op wat voor systeem het moet draaien etc. Vul dat nog even aan zodat je vraag wat duidelijker wordt.

Overigens past je vraag beter in een ander subforum dus verplaats ik hem naar CSA

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je [google=projectmanagement web] al eens overwogen? Ik mis namelijk enige context over de zaken die je zelf al hebt uitgezocht. Misschien heb je Policy: Alle regels die op het forum gelden tijdens registreren over het hoofd gezien; daar vindt je veel goede tips over het starten van een topic op GoT :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate