Vista Ultimate + nero 7 probleem snelheid brander

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-07 22:36
Na all een paar dvd's te hebben gebrand op mijn laptop vond ik het all steeds traag gaan en zit laatst eens te kijken hoe of wat..

wat blijkt..

de laptop brand dvd's op een snelheid van 2,3x

de laptop zelf heeft een AD-5540A optiarc welke aangeeft op max 8x te kunnen branden ik gebruik

Imation dvd+r welke op 16x kunnen branden dus daar kan het ook niet aan liggen..

volgens nero is de max snelheid maar 2.3x ligt dit aan nero vista of een instelling want ik kan er met mn haren niet meer bij :O

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-07 17:21

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Waarschijnlijk aan de firmware van je brander. Deze zal vinden dat hij deze DVD's niet sneller moet branden omdat hij er geen informatie over heeft. Dit kun je controleren door even een ander brandprogramma te gebruiken. (IMGburn oid.)
Kijken dus voor een firmware-update. :)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-07 22:36
--MeAngry-- schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:28:
Waarschijnlijk aan de firmware van je brander. Deze zal vinden dat hij deze DVD's niet sneller moet branden omdat hij er geen informatie over heeft. Dit kun je controleren door even een ander brandprogramma te gebruiken. (IMGburn oid.)
Kijken dus voor een firmware-update. :)
heb ik gedaan :( dit is een packard bell bu45 op de site van optiarc zelf zijn _geen_ firmware updates te vinden en daar zeggen ze ook dat voor oem versies (dell hp packard bell etc) deze firmware's niet worden ondersteund..

ik ben nu bezig met het downloaden van nero 8 (trial) om te kijken of deze beter met vista omgaat als 7..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Verwijderd

het heeft dus waarschijnlijk niks met vista icm nero te maken, maar met de firmware van je drive dus dan zal nero 8 ook niks verschillen, tenzij deze de snelheid kan forceren of zo.